Αργότερα τ’ αγάλματα κρυφτήκαν ολότελα στα μουσεία. Δεν ξέραμε αν τ’ αγάλματα μίκρυναν ή ψήλωσαν τα κάγκελα. Μονάχα ένα χάλκινο χέρι φαινόταν πάνω απ’ τις γρίλιες σε σχήμα ανάρμοστης πόζας. Αρχαιοκάπηλοι περνώντας κάτω απ’ τον δρόμο δεν στρέφαν καθόλου το βλέμμα. Οι γυναίκες δεν πλάγιαζαν με τους άντρες τους. Τις νύχτες ακούγαμε ένα-ένα τα μέλη που βουτούσαν στο ποτάμι· κ’ ύστερα τ' αστέρια που οξείδωναν αργά-αργά εκείνο το χάλκινο, υψωμένο χέρι.
Σήματα Ρίτσου προσαρμοσμένα στον ρηξιμελή Σεφέρη :-)
Πολλές είναι οι σκέψεις που πέρασαν εδώ από το μυαλό μου... από το "κόψε - κόψε" των νέων μέτρων μέχρι τα "κομμάτια πολιτισμού" που ταξιδεύουν πέρα από το Αιγαίο...
Αυτά τα χέρια, γίναν μαχαίρια! -του καλλιτέχνη δηλαδή...
ReplyDeleteΤο έργο θα΄πρεπε να τιτλοφορείται:
ReplyDelete"Η οργή το ψηφοφόρου", καλύτερα να μου κοπεί το χέρι παρά να τους ξαναψηφίσω!
h.constantinos :-)
ReplyDeleteηλιογράφος Καλά λες!
This comment has been removed by the author.
ReplyDeleteΑργότερα τ’ αγάλματα κρυφτήκαν ολότελα στα μουσεία. Δεν ξέραμε αν τ’ αγάλματα μίκρυναν ή ψήλωσαν τα κάγκελα. Μονάχα ένα χάλκινο χέρι φαινόταν πάνω απ’ τις γρίλιες σε σχήμα ανάρμοστης πόζας. Αρχαιοκάπηλοι περνώντας κάτω απ’ τον δρόμο δεν στρέφαν καθόλου το βλέμμα. Οι γυναίκες δεν πλάγιαζαν με τους άντρες τους. Τις νύχτες ακούγαμε ένα-ένα τα μέλη που βουτούσαν στο ποτάμι· κ’ ύστερα τ' αστέρια που οξείδωναν αργά-αργά εκείνο το χάλκινο, υψωμένο χέρι.
ReplyDeleteΣήματα Ρίτσου προσαρμοσμένα στον ρηξιμελή Σεφέρη :-)
πρτ πόδι δεν ζωγραφίστηκε;-)
michalis melidonis Μού αρέσει πολύ αυτό· ευχαριστώ :-)
ReplyDeleteΤο πόδι έρχεται αργότερα.
Πολλές είναι οι σκέψεις που πέρασαν εδώ από το μυαλό μου...
ReplyDeleteαπό το "κόψε - κόψε" των νέων μέτρων μέχρι τα "κομμάτια πολιτισμού" που ταξιδεύουν πέρα από το Αιγαίο...
mariela ;-)
ReplyDelete