22 August 2007

GREEN




9 comments:

just me said...

"Πότε θα μεγαλώσω ν' ανέβω εκεί πάνω;"

(εμένα, στην ηλικία του _τότε που τα δέντρα των πόλεων τα 'βρισκες κάτω, η μάνα μου φώναζε "πότε θα μεγαλώσεις να κατέβεις επιτέλους απ' αυτό το δέντρο;"

Anonymous said...

Και είναι πρόταση, Dodos, για πράσινες ταράτσες μπας και γλιτώσουμε το θερμοκήπιο. Λέτε να το δοκιμάσουμε;

Anonymous said...

φαντάζει όνειρο απρόσιτο πλέον.....

Anonymous said...

nice.
you have a great mind for concepts.

kyriayf said...

Ναι!!!!
ο ταρατσόκηπος που ορεγόμουν...
...
θα κάνω μπλογκό- έρανο!!!!!
να τον φτιάξωωωωωωωωω!!!!

ίνα τα παιδία παίζει... εκεί...

με το κόκκινο ποτιστήρι τους!!!!

:)

kyriayf said...

@ Dora!
φίλτατη μου!!!.. έτσι είναι...
και ο Dodos το έχει ξαναπροτείνει και παλιότερα...
(έχω έτοιμη μελέτη... για το "ρετιρέ" μου.. τα λεφτά ... λείπουν... έχει κόστος...)

αλλά.. σήμερα, μίλησα με κολλητή μου- ανθοκόμο...
γλαστρούλες με λιγούστρα... 0,70/έκαστο!!!
και δεν θέλουν και πολύ νερό!!!!
προσπαθούμε;;;;

dodo said...

just me,
:-))

doratsirka,
ήδη δοκιμάζεται! ;-)

ηλιογράφος,
ναι, φοβούμαι...

goobeetablog,
thanks!

kyriayf,
είδες; ;-)
Και οι φίκοι προσφέρονται- είναι ακριβότεροι, αλλά αναπαράγονται εύκολα!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

΄Ετσι την έχω την ταράτσα μου, μη σου φανεί περίεργο, ΟΑΣΗ!!!......
Νομίζεις πως βρίσκεσαι σε περιβόλι.

Γλαρένιες αγκαλιές

dodo said...

φύρδην-μίγδην,
ζηλεύω!