20 July 2009

LIGHT, PLEASE

5 comments:

Anonymous said...

όλοι το χρειαζόμαστε αλλά πολλοί λίγοι κάνουν τον κόπο.

οι φάροι σβησμένοι και όπως είπε ο ποιητής:

"περπατάω ανάμεσα σε συντρίμμια για να πιω τον καφέ μου"

Anonymous said...

άσχετο αλλά θα το πω μιας και έχει ξαναγίνει στην όαση ;)

ο Αύγουστος είναι η εποχή των μονοσχόλιων αναρτήσεων :))))))

ξι said...

Συμφωνώ με ηλιογράφο:
Camino entre las ruinas para tomar mi café...
Όμορφη εικόνα...παράξενη. Ναι, "κάτι" μου λέει. Μου αρέσει πολύ...

Ντοντε, διακοπούλες δεν θα πας; Ή μήπως ποστάρεις από καμιά παραλία; :)

ξ.

dodo said...

ηλιογράφος Ωραίος στίχος.

Και είναι ακόμη Ιούλιος ;-)))

ξeniáδa Χαίρομαι που σού αρέσει και ευχαριστώ γιά την μετάφραση τού στίχου!

Διακοπές, λίγο- τέλος Αυγούστου, μάλλον.

ξι said...

Κι εγώ τέλη Αυγούστου.
Αν τα καταφέρω γιατί όλο συναντώ στο δρόμο μου κάτι απρόοπτα και έχω αρχίσει να ψιλοφοβάμαι... χε χε
ξ.