05 October 2009

CURVED

6 comments:

ξι said...

Είναι λίγο περίεργο... Όσο κι αν μ'αρέσει, δεν βρίσκω κάτι συγκεκριμένο να πω. Όμως μου αρέσει πολύ! Θα μου άρεσε για πίνακας, παραδείγματος χάριν, να το βλέπω στον τοίχο μου χωρίς δεύτερη σκέψη...
ξ.

(συγγνώμη για τη μουντζούρα πιο πάνω..δικιά μου!)

Άστρια said...

Πώς κατάφερες αυτή τη στάση στη γάτα τόσο ζωντανή: τα χεράκια, ο λαιμός με το κεφάλι, η πλάτη με την ουρά, τα μάτια,.. όλα απλοποιημένες μικρές ή συνεχόμενες καμπύλες!
Και πώς με τρεις γραμμούλες: μάτια, στόμα, έδωσες τόσο γλυκειά έκφραση στην κυρία;!

Νομίζω ότι είναι από τα δυνατά σου.



@ξενιάδα, όπως έγραφα βγήκε το σχόλιό σου :)) συγχρονισμός ε;

logia said...

Dodo τι καμπύλες!
Κι αυτό το κόκκινο
Ξέρεις, η πρώτη σκέψη που μου ήρθε στο νου, είναι "μητρότητα" και αμέσως μετά "απουσία" και στο τέλος "αναπλήρωση"...
αυτή είναι η ιστορία που διαβάζω σήμερα από τα χέρια σου!

καλό βράδυ

υ.γ. μάλλον πρέπει να αρχίσεις να σκέφτεσαι να τα κυκλοφορήσεις σε βιβλίο

dodo said...

ξeniáδa Χαίρομαι πολύ που σού αρέσει- δεν χρειάζεται να πεις τίποτε πιό συγκεκριμένο ;-)

Την μουτζούρα την έσβησα με την εξουσία που μού δίνει ο Βλόγερος, LOL!

άστρια Οι γάτοι είναι μεγάλη αγάπη...
Σ' ευχαριστώ γιά το σχόλιο!

logia Έχεις δίκιο, δεν το είχα σκεφθεί έτσι, αλλά ναι, θα μπορούσε να είναι όπως το "διαβάζεις".

Anonymous said...

Πολύ ωραίο σχέδιο!

dodo said...

KANTABP Σ' ευχαριστώ!