19 February 2011

The Brother






POSEIDWN

8 comments:

MelidonisM said...

Ναυτεπίγνωση

Απ' το φινιστρίνι
με κοιτά,
απ' τον Ουρανό,
ο Μεγάλος Αδελφός.

Βλέπει το χάλι μου,
την ναυτοζάλη μου,
στο καραβάκι μου,
το μπάνιο του να κάνω

Και η αγάπη μου
βλέπει τα λάθη μου,
και το κοχύλι της
μου άφησε να βλέπω.

Και ίσως τρέξω
την παντόφλα μου
να βρέξω

dodo said...

"Ναυτεπίγνωση", τί ωραία λέξη αυτή... σαν περιγραφή ταξιδιού μοιάζει :-)

Mariela said...

Απλά... τους λατρεύω και τους τρεις!!! τα ονόματα, τις λεπτομέρειες, το στυλ, το ύφος...
Απίθανοι!! και φυσικά το μοναδικό "κοινωνικό" σου σχόλιο!!!! και... χιούμορ!!
Νομίζω ότι είναι πολύ χαρακτηριστικός ο τρόπος σου...

MelidonisM said...

O Dod and Mariel :-)

Του συζυγικού ταξιδιού :-)

Vroum, Vroum
οι άντρες τα παιχνίδια τους
ζητούν! :-)

και οι γυναίκες σαν κοχύλια
αντιδρούν! :-)

...Vroum, vroum,
you splashed my bath
and take the broom!... :-)

χαχα :-)

ok dear I take it :-)

I have the EQ skill of
Nautepignosis... will you
make my wavy bed for Hypnosis? :-)

dodo said...

mariela Χαίρομαι που σε διασκέδασαν- έπονται και οι υπόλοιποι τής θεϊκής ντουζίνας ;-)

michalis melidonis Careful what you wish on a Saturday afternoon!

MelidonisM said...

............................
Αχ το Σάββατο της Νοικοκυράς
ο Γολγοθάς και ο άντρας
το γουρούνι μου κανε
το μπάνιο σπλις-σπλας!!

(..βρε δε σπας για το γήπεδο;
ουστ! βαζελό-γαυρε δίμουρε μπαγλαμά!!)

χαχα
...............................

Ξανά για Ζωγραφικά Μαθηματικά

Ναυτεπίγνωση =

= η Αυτεπίγνωση (1) όταν βρισκόμαστε
στη ζωής τη θάλασσα (1), τον "Άρη-Ποσειδώνα" και μας βρέχει αναλόγως μπουνάτσα ή τραμουντάνα. (2)

Κοίτα τι ξεφούρνισε ο γιατρός
απ' τον αφηρημένο σου στο μπάνιο
Σύζυγο! χαχα

Καλό ΣΚ και τα ABS σας
μωρά μου να προσέχετε! :-) Φιλιά

Margo said...

O Ποσειδώνας ως συνταξιούχος Θεός στην ασφάλεια/ανασφάλεια της μπανιέρας του:)

Πολύυυυυ καλή σειρά ΚΑΙ αυτή!

dodo said...

margo Ευχαριστώ!