23 March 2011

FIFTH LABOUR: The Stables*














*Now it is Wiki's turn

5 comments:

MelidonisM said...

...Ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω
αυτήν την αγγλομανία
των ιστολόγων παλαιάς κοπής :-)

Και ίσως σκεφτείς
πως διψούν όπως η Βίσση
για διεθνή καργιέρα, εις την Δύσιν

..ανήκομεν βεβαίως αλλά
κάπου χρειαζόμαστε και ένα Μπή
να μας καθαρίζει τους ρύπους
απ' τα εισαγόμενα τζιπάκια,
που μας καίνε το πετρέλαιο
στη μάπα! :-)

p.s.

Kalhmera '06,
..Το μυαλό σου θα μ' αντέξει;;
σκέφτομαι κι ανησυχω μήπως
χάσω τον ειρμό...:-)

dodo said...

michalis melidonis Δεν πάσχω από μανία- "άγγλο-" ή άλλη.

Όμως με αγγλικά ξεκίνησα την πλοήγησή μου στο δίκτυο το 1998- οι λοιπές γλώσσες εκπροσωπούνταν τότε ακόμη πολύ λιγότερο από σήμερα, που εξακολουθούν βεβαίως να είναι πίσω- και αγγλόφωνα ήσαν τα πρώτα ιστολόγια που παρακολουθούσα το 2003. Ήταν γιά με συνεπώς αυτονόητο, οι τίτλοι δικού μου ιστολογίου, αποκλειστικά εικαστικού και δίχως κείμενο, να είναι στην ίδια γλώσσα· αλλά και η συνθετική δύναμη τής αγγλικής, που υπερτερεί εκείνης τής σύγχρονης ελληνικής, εξυπηρετεί καλύτερα την δημιουργία τών σύντομων, κάποτε και "λογοπαικτικών" τίτλων.

Εξ ίσου αυτονόητο μού είναι, βεβαίως, να προσπαθώ σε σχόλια να γράφω αποκλειστικά στην ελληνική, αποφεύγοντας με κάθε τρόπο την χρήση ακέραιων τών ξένων όρων· στην ανάγκη, ελληνοποιώντας τους ή εφευρίσκοντας από την αρχή την απόδοσή των στα ελληνικά.

Χαίρομαι που μού δόθηκε η ευκαιρία να καταγράψω εδώ τούτη την εξήγηση.

MelidonisM said...

omg είσαι του 98? who are you?

εμ να πω και γω το θαυμαστικό
μου 'ρωτηματικό. :-)

λοιπόν εγώ που περήφανα πάσχω
από διάφορες μανίες
στο παρελθόν μίσος
για κάθε αγγλικό
και τώρα παραμιλώ το αγγλοβλάχικο

θέλω να σου πω ότι πολύ χαίρομαι
κάθε φορά που σε ξεστρατίζω
σε σεντονάτα αυτόβια σχόλια :-)

Πάντως λες και απολογείσαι στον Αδωνι..ε δεν είμαι Αδωνις, ούτε εσύ η Ευγενία..κι ας κατέχεις
αρμονία...
νιώσε μου 'πιτελους
τα αστεία....:-)

MelidonisM said...

She wrote: "συνθετική δύναμη τής αγγλικής, που υπερτερεί εκείνης τής σύγχρονης ελληνικής"

Προχθές το ίδιο προσπαθούσε
να με πείσει και
ο γραφέας Νίκος Παπανδρέου

Ναι του λέω αλλά έχει
και εξαιρέσεις..σε ένα
πίνακα με τίτλο "Stables"
που ονειρεύτηκα, μια
φωνή με ξύπνησε λέγουσα

"KTEO (περνώ κι ας κλαίω)" :(

dodo said...

michalis melidonis Δεν είμαι ο Νίκος Παπανδρέου. Δεν είμαι ούτε Άδωνις ούτε Αφροδίτη. Και μού είναι άγνωστη η Ευγενία- εκτός αν εννοείς την ευγένεια, την οποία γνωρίζω και αναγνωρίζω :-)

Σε ευχαριστώ γιά το ενδιαφέρον που δείχνεις στο παρόν, αλλά θα ήθελα να σού θυμίσω, ότι προτιμώ λιγότερα καθημερινά σχόλια...