02 March 2011

Mme MICHELIN

7 comments:

MelidonisM said...

Πάτησε γκάζι η Μιχαέλα
να κάνει ένα ψυχικό,
και ο άνεμος φυσά το πρόσωπο της
Μην τη λεν τεμπελέν
και τα μάτια της κλαιν.

Kalhmera

fresco prama vlepw,
ούτε εικοσώ μερώ δεν ειν
το μωρό..άραγε θα το
πειράξουν στο δρόμο όπως τούτο δω? :-)

Δίνω το αρχαίο link, με σκοπό ψυχοθεραπευτικό, δες τα σχόλιο :-)

Mariela said...

ΚΟΡΥΦΑΙΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

H.Constantinos said...

Oh, madame Bibendum!
Mais elle n'ha pas son sourire la kapserie...

Και σχετικά με αυτό που αναρωτιόσουν σε προηγούμενο σχόλιο, οι "Αλλοι" δεν σταματούν ποτέ να κυκλοφορούν...
Αλλωστε, με την κόσα να τσ' κόβ'ς δεν τελειών'νε!

dodo said...

michalis melidonis Η επιστροφή στο παρελθόν δεν μού είναι αποτελεσματική ως ψυχοθεραπευτική μέθοδος, ευχαριστώ πάντως.

mariela Καλά, το πανωφόρι το έχω ξαναδεί, τις μπότες, ΠΟΥ τις βρήκε;;;

h.constantinos Bibendum, αυτό ήταν! μού ήταν εντελώς αδύνατον να το θυμηθώ, ευχαριστώ!
Άπαιχτο το la kapserie!
:-)))

MelidonisM said...

Ναι αλλά αν έρθει ένας/μία φίλος/η
από τα παλιά που τίποτα δεν ξεχνά

εμένα καλό μου ακούγεται :-)

Mariela said...

Ντόντο το... είδες;;; κι εγώ σκεφτόμουνα "τι φαντασία έχει αυτό το παιδί..."!!!

dodo said...

michalis melidonis Καλό, ναί: τον/την καλωσορίζω ειλικρινά και δεν ρωτώ πού ήταν και τί έκανε τόσον καιρό· αν θέλει, θα μού πεί.

mariela Το είδα, το είδα ολοζώντανο να διασχίζει τον δρόμο εμπρός μου!