18 April 2011

ELEVENTH LABOUR: The Apples*














*Back to you, Wiki!

11 comments:

MelidonisM said...

..........................
:-) Μπή μου Μή! Μην ακουμπάς!
Πές όχι στα Μήλα των Εσπερίδων,
στα γυαλιστερά μα μολυσμένα Μήλα της Χιλής,
και ο,τιδήποτε άλλο
του Δυτικού Ημισφαιρίου
......................
Πάρε ντόπια,
πηλιορείτικα
Ζαγοράς!
τα κάναμε και Zagorin
για να πάρουν ένα
εξωτικό άρωμα στο
neo-liberal ανταγωνισμό :-))

πρέπει να μπεις στην Ψυχολογία
του Έλληνα...

H.Constantinos said...

Πειρασμοί με το κιλό, και είναι και σε καλή τιμούλα βλέπω...

Χμμ... Είναι εσπεριδοειδές το μήλο;

dodo said...

michalis melidonis Υπάρχουν και τα Τριπόλεως ;-)

h.constantinos Το μήλο, όχι- το βερύκοκκο είναι.*

*Αυθεντικό- το είχα ακούσει, παιδάκι, από "ξεναγό" στην Ρόδο: το "εσπεροδής βερύκοκκο" :-)))

MelidonisM said...

aaaha...και μεις βγάζουμε κάτι μικιά
στα όρη απάνω για εγχώρια κατανάλωση.
Τριπόλεως δεν έχω δει στην Κρήτη.
Μονο Χιλής, Ζαγορίν και Ιταλικά
μου 'ρχονται στο μυαλό.

................................
You tease my geekiness
Πειράζεις το μυαλό-φιρίκι μου! χαχα

... βερίκοκο + μήλο με είπε
το wiki είναι στην ίδια κατηγορία
Ροδοειδών (Rosaceae)

.............................


εσπεροδής! xa δε φταίει η ξεναγός,
πώς να συνεννοηθούμε με τες
ελληνικούρες?

Πεστο... Citrus fruits, Ξινά φρούτα...
και είσαι μέσα :-)

Mariela said...

Ότι θα εβλεπα και τα χρυσά μήλα στη λαϊκή.... αλλά από σένα όλα μπορεί να τα περιμένει κανείς...

dodo said...

michalis melidonis :-)

mariela Απλώς στην λαϊκή τα έβαλα, δεν τα σερβίρισα... μηλόπιτα! ;-)

Mariela said...

Τι;;; φτιάχνεις και Γαλλική μηλόπιτα;;

Fegia said...

Ως mac user, θα περίμενα κι ένα μισοφαγωμένο, κάπου σε μια ακρούλα, έστω...
:))
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!

dodo said...

mariela :-)

fegia Παράλειψή μου! Θα δείξω το σχόλιό σου στην θυγατέρα μου, ορκισμένη mac user :-)
Ευχαριστώ γιά τις ευχές σου, τις ανταποδίδω!

logia said...

...πάντως και μηλοπιτίτσα... δεν θάταν άσχημα...

dodo said...

logia Καθόλου άσχημα ;-)