18 May 2011

HOLD ON...*



















*Wiki on this one

6 comments:

H.Constantinos said...

Εχταχτη η βασιλική σαγιονάρα, έχταχτη!

(Το "έχταχτη" δεν είναι δικό μου, είναι του Τσιφόρου)

MelidonisM said...

Σουπερ Μαν Παντόφλας,
και Κρεβατομουρμούρας

τη Σύζυγο τρομάζω
σαν Καραφλός Μπαμπούλας

και σε μικρό σεντούκι
το στέμμα μου έχω κρύψει

να αποπλανήσω Ματατζή
που πάει να με στουμπίσει

dodo said...

h.constantinos Και ο Τσιφόρος καλός είναι... :-))

michalis melidonis :-)

Άστρια said...

Η πρώτη ματιά ήταν στη σαγιονάρα και το ανύπαρκτο στέμμα:)
(μήπως παίζει σκάκι προεδρευόμενης δημοκρατίας;)

Άψογο όπως πάντα!
Καλό βράδυ στα seconds:)


υγ. πάντως εκτιμάται ότι το σεντούκι θα δυσκολεψει το ροκέ.

Margo said...

Πω πω πόσα έχω χάσει!!!
Έχουν περάσει από εδώ τόσες προσωπικότητες!
Το συγκεκριμένο μου ταιριάζει γάντι αυτόν τον καιρό:)

υ.γ. Από αυτά που έχασα το "swift comment on today's blogger" πολύ καλό για αυτό που συνέβηκε!!!

dodo said...

άστρια :-))) "σκάκι προεδρευόμενης δημοκρατίας": Ωραίο!


margo Ιστολογικός σεισμός ήταν... :-(