15 May 2011

INTERVIEW

6 comments:

MelidonisM said...

((Green)) : Όλη μου τη ζωή, μια δεύτερη κρυφή, αγέννητη ζωή μ' ακολουθούσε. (?)


((Blues)): Πάνω σου η γη ξυπνάει
ήλιος μπαίνει από παντού
μη μας φοβάσαι
Είσαι ακόμα από τον ύπνο
τ΄όνειρο έχει εξατμιστεί (??)

((Green)) : Θα καταφέρω και εγώ
από πράσινη της γης να γίνω
γαλάζιο αγγελάκι;;

((Blues)) : οι άγγγελοι φύλο δεν έχουν, πρέπει να αρνηθείς τις σαρκικές επιθυμίες που σε βαραίνουν στη γη..
Γιατί δε φοράς σταυρό;; τί είναι αυτή η καδένα;;

((Green)) : οι άντρες με πλήγωσαν για αυτό... εύκολα τη σάρκα θα αρνηθώ.. αντίφιλο έχω τούτη την πεταλούδα που με έφερε εδώ πάνω και το σταυρό της ζωής μου να ξεχάσω

((Blues)) : Αρκετά μας συγκίνησες...
αν συγκινηθεί
κι η Σκηνοθέτις, ίσως
φτερά γαλάζια αντέξεις :-))

dodo said...

michalis melidonis Ωραία!!!!!!
Ας προσθέσω άλλο ένα τραγούδι, "If I Should Fall from Grace with God": η σύντροφος τού Shane McGowan, Victoria Mary Clarke έχει δηλώσει ότι συνδιαλέγεται συχνά με τούς αγγέλους...

MelidonisM said...

omg Fallen Angels??


If I should fall from grace with God
Where no doctor can relieve me
If I'm buried 'neath the sod
Where the Angels won't receive me

Let me go, boys
Let me go, boys
Let me go down in the mud
Where the rivers all run dry


Jesus Christ!!

Cross Them Out!! :-))
+ ..///////////////

Υ.Γ.

Για μια τέτοια συνέντευξη ζει
ο θνήσκων άνθρωπος....να πάρει προαγωγή o αναμάρτητος...:-))

dodo said...

michalis melidonis Υπάρχει και η αντίθετη άποψη: "Pack Up Your Sins And Go do The Devil" ;-)
Να και οι στίχοι.

MelidonisM said...

aaaaa bhka sto nohma
.................

Satan is waitin' with his rebetic band,
And his band Came from Western Greece, with a melody so hot and twist'
No one gives a damn if it's a big hit or not,
Satan's melody makes you want to dance on the spot,
And you never have to go to Paradise at all.

...................
Εις Κρης και Επτανήσια σε αυτήν την κοινωνία
εβάλθηκαν ρε μάγκες μου...
σχολίων λιτανεία :-))

Εμάζεψα τα σέα μου κι ένα ματσίδι μαύρου
και ξεκινώ την τσάρκα μου, συνέντευξη του Χάρου

Μπαίνω μέσα στα σχόλια, μες στην στενή καμάρα
και αρχινώ στριψίματα σαν να μουνε κορμάρα

Μα ξάφνου μια ψάλτρια μου λέει κάνε πίσω
γιατί κι εγώ έχω σειρά τζούρα να ζωγραφίσω

Νάσου και δύο άγγελοι με μια μεγάλη φούρια
από τα σκίτσα τα πολλά τους έπιασε η μαστούρα

Μου λένε άκου χριστιανή δεν είναι αμαρτία
που μπήκες μες στην ζωγραφιά να κάνεις λιτανεία


Tsitsanis' comment :-)

dodo said...

michalis melidonis Rrrrrrespect!!!
:-))))))))))))