11 July 2013

TAXPAYER

12 comments:

Anonymous said...

Μου αρέσει το σχήμα και το χρώμα, που διαλέξατε για την κεραμίδα.
Κ.Γ.

MelidonisM said...

taxprayer!...

ξωτικό said...

Δεν μπορώ να αποφασίσω αν κρατάει το μυαλό να μην φύγει στην προσπάθεια να δηλώσει ορθώς το 23 τοις εκατό του μη έχοντος χαρτιά προπολεμικού ερειπίου στο χωριό που κληρονόμησε προ εικοσαετίας συν το 30 τοις εκατό του αγροτεμαχίου άραγε ή βοσκοτοπίου, έλλα μου ντε,εις άγνωστον βουνοπλαγιάν ,ή αν αφού τα κατάφερε προετοιμάζεται δια την κεραμίδαν που λέει και ο/η Κ.Γ...

H.Constantinos said...

Ουαί τοις ηττημένοις...

dodo said...

Κ.Γ. :-)

melidonism LOL!

ξωτικό Όλα τα παραπάνω, νομίζω!

H.Constantinos said...

Αναρωτιέμαι, αν το άφησα το "Ουαί τοις ηττημένοις" εδώ χθες και κάτι στράβωσε ο Blogger, αν δεν το άφησα και νομίζω ότι το άφησα (δεν πάμε καλά...), ή αν το άφησα κάπου αλλού νομίζοντας ότι το άφησα εδώ!! (επίσης δεν πάμε καλά, άσε που θα αναρωτιούνται τί ασυναρτησίες είναι αυτές...)

dodo said...

h.constantinos Ουαί...
Δεν καταλαβαίνω τί συμβαίνει: το σχόλιό σου απουσιάζει εντελώς από τον Βλόγερο, ενώ εμφανίζεται ως ληφθέν στο ταχυδρομείο :-Ο

ξωτικό said...

Αυτό το σπαστικό με τα χαμένα σχόλια το έπαθα κι εγώ στης Υπατίας ψές ,παρηγορήθηκα όμως τώρα οτι δεν έκανα εγώ την βλακεία .ούφ

H.Constantinos said...

Ωραία, ησύχασα με το ότι είμαι καλά εγώ, αλλά με ανησυχεί η υγεία του βλόγερου...

dodo said...

ξωτικό Κατά κάποιο τρόπο, με ανακουφίζει η σκέψη ότι ο Βλόγερος δεν τα έχει προσωπικά με τα σέκοντς.

h.constantinos Γερνά καί ξεχνά- καί αυτός ;-)

Alberto Pez said...

DODO!!ESTE TIPO ES ARGENTINO!!!

dodo said...

alberto pez Claro; y tiene un hermano gemelo que es griego :-P