07 December 2013

FIGHT OR FLIGHT?

... and day 7!

5 comments:

Margo said...

Μα τι οίστρος ποιητικός!!!!!!
Τα σχόλια έχουν υψωθεί σε ανώτερες βαθμίδες δημιουργίας ακολουθώντας επάξια νομίζω την αστείρευτη δημιουργό!
Το ημερολόγιο είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ!!!
Το lost together άπαιχτο!

Ετούτο το σκίτσο με πήγε σε κάτι γιαπωνέζικες ταινίες που οι "σούπερ" ήρωες πολεμούν πετώντας. Άρα και fight και flight ;-)

H.Constantinos said...

"Δεν πα’ να γίνει πόλεμος,
και τι με νοιάζει εμένα;
Εγώ δεν έχω τίποτα
και τα `χω όλα λυμένα.

Δεν πα’ να γίνει πόλεμος,
Δευτέρα Παρουσία.
Ούτε αγάπη έχω εγώ
ούτε περιουσία.

Δεν πα’ να γίνει πόλεμος,
μη μείνει ούτε κομμάτι.
Εγώ έχω για να κοιμηθώ
στον ουρανό κρεβάτι."



dodo said...

margo Ευχαριστώ! Χαίρομαι πολύ που σού αρέσει το ημερολόγιο: γιά πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια με πρόλαβε ο Δεκέμβρης χωρίς advent calendar- παιδική αδυναμία, αλλά τί άλλο είναι τα Χριστούγεννα παρά οι παιδικές μας προσδοκίες χαράς; Τούτο είναι ό,τι τελικά πρόλαβα βιαστικά το βράδυ τής περασμένης Κυριακής, ίσα πριν εκπνεύσει η 1η τού μήνα ;-)

h.constantinos Τίνος... δράστου ο περί απαθείας πανηγυρικός;
:-Ρ

H.Constantinos said...

Classic αυτό, Δούκισσα...

dodo said...

h.constantinos Μερσί!