13 December 2013

... Green


day 13

13 comments:

ξωτικό said...

εεε ΟΧΙ

εεεε ΟΧΙ

εεεεεεεε ΟΧΙ

οχι ένα απλό Green γι αυτά τα ....ασύλληπτα χρώματα !!!!!


(μέχρι και η Μοιραράκη θα ....δάκρυζε απ'την αδυναμία να τα περιγράψει )

δεν βλέπεις οτι και ο άγγελος έπαθε κατάθλιψη απ'την.... προσβολή;;;;

Το θέλω αυτόοοοοοοοοο !!!

H.Constantinos said...

Κι εγώ το θέλω!!! -αλλά προηγείται η κ.Ξωτικού...

Mariela said...

Να πω τώρα ότι το θέλω κι εγώ για να μην χαλάσω τη σειρά;;;;
(είμαι ζηλιάρα.... χεχε!!)
Πολύ καλά το πας το παστελάκι....

Anonymous said...

Μέδουσα χλωρίδας μυθικής, αγκυρωμένης σε στρωμένα νέφη, ανεπαισθήτως πλην οφθαλμοφανώς σείει τους πλοκάμους της εν μέσω υγρών κυκλαμινοφουρφουλήθρων.
Κι όλα αυτά επειδή η ακουαρέλλα -που παρά το aqua δημιουργεί εντύπωση αιθέρια- έδωσε τη θέση της στο παστέλ, μιας και αυτό ως εκ της λιπαρής φκιασιάς του παραπέμπει σε υγρό, οργανικό, πρωτοζωϊκό περιβάλλον.

Συμπέρασμα προς τις απανταχού κορασίδες: Πιάστε ένα κραγιόν(ι). Θα σας μεταμορφώσει.(Kι ας μην είστε η μαιτρ dodo).

Κι εγώ το θέλω. Αλλά μέχρι να το παραλάβω την Τρίτη, το έβαλα desktop background.
(Κ.Γ.)
στο εξής
attack(τη)

ξωτικό said...

Όπααα τι έχουμε εδώ ;;;

εν μέσω υγρών κυκλαμινοφουρφουλήθρων είπατε ;;;;

γιατί δεν το είπα εγώ αυτό ;;;;;;
εεε γιατί ;;;;;

να σκάσω θέλετε τώρα attackτούλα;;;;
φτούυυυυ το φυσάω και δεν κρυώνει

H.Constantinos said...

Εγώ πολύ γουστάρω την λέξιν "φκιασιά" η οποία μου θύμισε το ρήμα "φκιάνω" και τη εξ αυτού φιλικήν έκφρασιν "Τί φκιάν'ς;;!"

Anonymous said...

Να μη μείνει ασχολίαστη η μαγνητίζουσα παγεράδα βενετσιάνικης μάσκας της 13ης(!) νεράϊδας.
Ταμάμ Μέδουσα κι αυτή. Τυχαίο;
attack(τη)

Άιναφετς said...

Θυμάμαι κάτι παγωμένες νύχτες, στο Λονδίνο, που ο ουρανός ήταν κοκκινομώβ και οι κλαίουσες δεν είχαν ακόμα χάσει τα φύλλα τους...
Ακόμα και το αγγελούδι κουκουλώθηκε και κρύφτηκε στα πούπουλα του...
Μπρρρρρρρρρρρρ... Παρασκεή και 13, λες να έχει κάποια σχέση;

Margo said...

Εγώ δεν θα πω τα του έργου. Τα είπαν οι προλαλλήσαντες και πολύ το διασκέδασα :-)))

Θα ρωτήσω όμως πιο από τα δύο είναι wrοng hand. Διότι διάβασα πρόσφατα πως αν κάποιος ζωγραφίζει με το άλλο χέρι από αυτό που γράφει, τότε επιτρέπει στο παιδί μέσα του (το οποίο ποτέ δεν μεγαλώνει) να εκφραστεί.
Κι όταν το διάβασα που πήγε το μυαλό μου, ε;-)

Ήδη πέρασε η 13η μέρα και μαζί της ελπίζω να έφυγε και η κατήφεια..

dodo said...

ξωτικό Με την άδειά σας, θα σάς... προσγειώσω απαλά, ενημερώνοντάς σας ότι ενίοτε τα χρώματα είναι λαμπερότερα ψηφιακώς, παρά στο έρμο το χαρτί- κάπως όπως όταν τυπώνετε επί χάρτου τίς ψηφιακές σας φωτογραφίες καί διαπιστώνετε ότι κάτι έχασαν στον δρόμο :-(

h.constantinos Εσείς να ξαναπιάσετε τα πινέλα σας, θα έλεγα...

mariela Μού θύμισες μιά... προηγούμενη ζωή μου, που πειραματιζόμουν στην κουζίνα με εδώδιμα υλικά- σουσαμάκι, αμύγδαλα καί αρωματικό, κεφαλλονίτικο μέλι, π.χ.
:-Ρ

attac(τη) Πφσσσσς! [θαυμαστικός συριγμός] Τί έμπνευση είναι αυτή, μαντάμ!!!
Το ψευδώνυμον, έκτακτο, μού αρέσει πολύ!

άιναφετς Μήπως πρέπει να καταργηθεί η δεκάτη τρίτη τού μήνα: http://www.youtube.com/watch?v=FLZvW_jd5Pg
;-)

margo Το επάνω είναι το wrong hand- είμαι ξεκάθαρα δεξιόχειρ, αλλά με διασκεδάζει η προσπάθεια να σχεδιάσω με το αδέξιο χέρι μου.
Καί με τα δύο χέρια ταυτόχρονα, επίσης :-)

Mariela said...

χαχαχαχα... σωστή σε βρίσκω!!

Άιναφετς said...

Μερσί pour hier! X X X

dodo said...

mariela ;-)

άιναφετς :-)