03 December 2013

"Hands Up!"



advent calendar day 3

6 comments:

Anonymous said...

Το πρώτο (ιδιαίτερα το χέρι) θα το ζήλευε ο Νταλί.
Η σειρά με τις έφηβες πριγκίπισσες των φω μπιζού, χαρακτηριστική!

H.Constantinos said...

"Ολα σου τέλεια Θεέ μου κατά βάθος
Μα παραδέξου, αυτή η γυναίκα ήτανε λάθος"

Άιναφετς said...

Πανέμορφο μου αγγελούδι, λυπήσου τα παχουλά σου τέκνα...

Anonymous said...

Το σώμα (της) εάλω.
Κ.Γ.

dodo said...

ηλιογράφος "... έφηβες πριγκίπισσες των φω μπιζού" !!! :-)

h.constantinos
"Τόσα χρόνια, σ' έχω μάθει:
Άνθρωπος είσαι, έκαμες λάθη.
Μη μού ζητάς να στα διορθώσω,
Θεός δεν είμαι, να σε σώσω.

Κι αν η καρδιά μου πρόθυμη
Κι η σκέψη μου νηφάλια,
Άλλο να πράξω δεν μπορώ,
Με σφίγγεις σαν τανάλια".
:-ΡΡΡ

άιναφετς Αμήν! ;-)

Κ.Γ. Ωωωω... :-)

Anonymous said...

Ωωωω;
Κ.Γ.