09 December 2013

Smart Tree Decorations coming up: FESTIVE



... and day 9 of course

12 comments:

H.Constantinos said...

Πολύ προχώ η στολισμένη πρασινομάτα πλατύφυλλη ελιά...!

Άιναφετς said...

"Θα φυσήξω, θα φυσήξω
και το δέντρο θα διαλύσω".
(διασκευή από τα τρία γουρουνάκια).

Και το δέντρο απαντά:
"Με ζηλεύει και ο ουρανός και βάσανα μου βρέχει,
γιατί έχω έναν άγγελο που κείνος δεν τον έχει"...
(Από δεθυμάμαι).

Anonymous said...

Για δες που η ελιά προσέδωσε στοχαστικότητα και σοφία στο ύφος της 9ης νεράϊδας ή μήπως ανάποδα αυτή είναι που μας κάνει να διαβάζουμε το δένδρο ως ελιά;
Περιμένω υποψιασμένη τα επόμενα ζευγαρώματα δένδρων και μεροκόριτσων.
Κ.Γ.

ξωτικό said...

Μα τι μπερδέματα είν'αυτά.
μόλις εμφανίστηκε η ανάρτηση και λέει πριν απο 0 δευτερόλεπτα ,μαζί με την πρηγούμενη!!!! Κι όλοι αυτοί πότε πρόλαβαν και σχολίασαν .
Αααααα κάποιος μου κάνει μαγικά ξόρκια μου φαίνεται.
θα ξεσυγχιστώ και θα επανέλθω.

ξωτικό said...

Κι ενώ τον χρόνο πολεμούσα
και πετώντας να'ρθω επιθυμούσα
κατέφθασα ως ...σαλίγκαρος
αργά.... λαχανιασμένη
για να θαμάσω την κυρά
την Δάφνη στολισμένη !!
(μα γιατί μοιάζει κομμάτι θυμωμένη;)

H.Constantinos said...

Κυρία Ξωτικού, πού ήσασταν στην προηγούμενη ανάρτηση;;; Εε;; Ε;;

ΥΓ: Τα ίδια μου έκανε κι εμένα προηγουμένως, δεν λειτουργεί πάντα καλά η λίστα ανάγνωσης, δεν πρόκειται γιά ξόρκια, μή μου συγχίζεστε!

H.Constantinos said...

"Γιατί, γιατί γλυκιά πρασινομάτα
Σαν άστρο ήρθες κι έφυγες γοργά
Και τώρα πια θρηνώ δυο μάτια πλάνα
Που μείναν ζωγραφιά μες στην καρδιά"


dodo said...

h.constantinos Όσο μπορεί καθένας :-P

άιναφετς Ωραιότατες οι διασκευές! :-)

Κ.Γ. Ώστε τελικά, είναι θηλυκού γένους τα αγγελούδια :-)

ξωτικό :-)))
Όποιος τον χρόνο πολεμά, έχει φεύ, την ήττα εξασφαλισμένη...

h.constantinos Πηγή;

ξωτικό said...

H.Constantinos

μα...μέσα στο ξωτικοσπιτάκι καλέ. Που να βγώ για σαλιγκάρια με τόσο κρύο :-Ρ

Anonymous said...

Δεν ξέρω για τ' άλλα, αυτά σίγουρα.
Κ.Γ.

H.Constantinos said...

Κλωναρίδης

*Με εντυπωσιάζει η σφαιρικότης της πασίγνωστης φιλομάθειάς σας!

dodo said...

Κ.Γ. :-)

h.constantinos Τής γνωστής στάσεως: http://despinarion2.wordpress.com/2012/01/13/patission-str-2/;