11 January 2014

MOBILE SINGLE FLOWER VASE


Lalala and LOL ;-)

6 comments:

Anonymous said...

Ανάθεμα το κύρη μου
Δε μ' έμαθε να υφαίνω
Μα ούτε και την πεταλιά
Την ξέρω και λωλαίνω
Μέρα τη μέρα πιο πολύ
Το βάσανο μεγάλο
Άνθη φυτρώνουν στα μαλλιά
Δρόμο χαράζω άλλο

attack(τη)
(Εμπνευσμένο από την ζουγραφιά σας και το http://mycreta.blogspot.gr/p/blog-page_03.html)

H.Constantinos said...

"Άνοιξέ του του τρελού που δεν έχει πού να πάει
Άνοιξέ του του τρελού που τρελά σ’ αναζητάει
Κι αν κατάντησε τρελός
Στην καρδιά σου το χρωστάει"

Άιναφετς said...

Θέλω να γράψω ποιήματα ηλιόλουστα
επάνω στ' ακρογιάλια των χεριών σου.

Θέλω να γράψω ποιήματα αχτένιστα
επάνω στο αχτένιστο κεφάλι σου.

Θέλω να γράψω ποιήματα αδέσποτα
μισολιωμένα στο κατάξανθο σου σώμα.

Θέλω να γράψω ποιήματα για σένα.

Νίκος Ασλάνογλου. (?)

ξωτικό said...

Aαα αυτό μάλιστα!! σαφέστατον !!!(Φρουδικώς)....
μπορώ να ξεκουραστώ :Ρ

και να απολαύσω αγαπημένο τραγουδιστή (μα τι φωνή κι αυτή !! πού μας στείλατε ....)





υγ.
"Μου φταίνε τόσα κι έχω γίνει ένας ξενύχτης
μα στην καρδιά μου είμαι ευαίσθητος αλήτης
Εσύ μου λείπεις και τον κόσμο όλο χάνω
και τους δρόμους πάλι παίρνω να την κάνω"

Π.Φαλάρας

:-))))

Άιναφετς said...

A! και ξέχασα να σχολιάσω, το τραγούδι του Brassens πόσα μπιπ έχει ακόμα και τότε το έβρισκα normal!

dodo said...

attack(τη) Δικαιούμαι να υπερηφανεύομαι, ότι τα σέκοντς σας ενέπνευσαν ως και μαντινάδα!!!

h.constantinos Αυτά είναι επικίνδυνα πράγματα... ;-)

άιναφετς Είναι πολύ όμορφο- ευχαριστώ!
Το τραγουδάκι με διασκεδάζει κάθε φορά που το ακούω ;-)

ξωτικό "Αλήτη μ' είπες μια βραδιά..."