24 March 2014

Be...


... MAAAD! ;-)

4 comments:

Άιναφετς said...

Έχω μαντ-άρει απ' το μαντ...mad τελείως, αφού πέρασα δυο ώρες σε "ειδικό" μπας και αποκαλύψει γιατί τα βαθυστόχαστα μου ποστάκια δεν εμφανίζονται τελευταία στο blogger, έφυγα παίρνοντας μια super advise... να γράψω λέει το problem μου στη wordpress τώρα που δεν κοιμούνται (Αμερική!), είναι να μην απομαντωθείς ή να είσαι ή να μην mad!!!

dodo said...

άιναφετς Πάρετε βαθειάν ανάσα... μετρήσατε μέχρι το δέκα... εκπνοή... επαναλάβατε, παρακαλώ!
:-Ρ

Άιναφετς said...

Εμένα η γιόγκα "μου" (χάθα) μου έμαθε από τέσσερις διαφραγματικές κλπ κλπ...
Πρέπει όμως να πάψω να μαντάρω γιατί εμφανίστηκε η 4 απόπειρα ανάρτησης μου στο blogger, μετά από τέσσερις (πάλι το4)μερούλες...youpiiiiiiiiiiii!

dodo said...

άιναφετς Όχι, δεν θα μας τρελάνει η wordpress... όχι, δεν θα μας τρελάνει η wordpress... είπαμε, ΟΧΙ, δεν θα μας τρελάνει η wordpress!!!
:-Ρ