25 March 2015

PILLARS

5 comments:

Margo said...

Δεν λέει να αλλάξει ο καιρός και οι ζωγραφιές ακολουθούν τα τερτίπια του. Το κόκκινο μπαλόνι των παιδικών ονείρων κρύβει μέσα του όσα όμορφα θε να 'ρθουν.
Γλυκιά καλημέρα :-)

Mariela said...

Γιατί εμένα μου ήρθε στο μυαλό η... παρέλαση;; άντε βγάλε άκρη... χαχα...
φιλάκια

Άιναφετς said...

Το δικό μου μυαλό, (βρώμικο μυαλό!)είδε, πως πολλά παλούκια θα "φάμε" ακόμα, πολλές σκάλες θα ανεβοκατέβουμε, πολλά εμπόδια θα συναντήσουμε μέχρι να ελευθερωθεί το κόκκινο μπαλόνι... μάλλον φταίει η κακοκαιρία, ε;;;;;;;;;;;;

ξωτικό said...

Το δικό μου (άδειο) μυαλό χάρηκε με τα σχόλια (και ειδικά της μάγισσας ;-)
διότι σε συνδυασμό και με το εφιαλτικό προηγούμενο σχέδιο δεν μου έβγαινε λέξη. Σκάλωσαν κι αυτές σαν το χαρούμενο μπαλόνι...
Μάλλον η διαρκής συννεφιά θα φταίει σωστάαα...

dodo said...

margo Ευτυχώς, υπάρχουν τα όνειρα- και τα μπαλόνια, βέβαια :-)

mariela Η επικαιρότητα θα φταίει ;-)

άιναφετς Ωχ, λες κάτι τέτοιο να "δούλευε" στο βάθος του μυαλού μου και βγήκε έτσι το σκίτσο;!

ξωτικό Η διαρκής συννεφιά με κάνει να τα βλέπω όλα γκρίζα :-(