09 December 2015

IOTA

8 comments:

Άιναφετς said...

Για φώτισε μπας και κατέβει κάποια Ιδέα, γενικώς και ειδικώς! ;-)

Τώρα θυμήθηκα τ' ατελείωτα ταξίδια με αυτοκίνητο που παίζαμε τις λέξεις, πχ που αρχίζουν από Ι και όποιος επαναλάμβανε την ίδια λέξη, έπρεπε να σιωπήσει για δέκα λεπτά!

ΥΓ: Δεν μπορεί το Αστεράκι... σνιφ!

ΥΓ: Ειδοποιήθηκε το άτακτο κορίτσι;

ξωτικό said...

Ε αφού δεν πρόλαβα την θεραπεία ήρθα τρέχοντας για την... ίαση :Ρ

Προστρέχω άλλωστε πάντα στο ιαματικό παρεάκι ;-)


υγ. Άμα καταφέρω να έρθω και για καφέ θα είμαι για βραβείο .

Άστρια said...


Η πρώτη σκέψη ήταν τo "idea" και τα τόσα παράγωγά του... όμως και για κάποιον άγνωστο λόγο ήρθε στο μυαλό το άσχετο "Ιndiana Jones" και ένοιωσα την ανάγκη να το καταγράψω :)).. μήπως έχει να κάνει με την "ομαδική θεραπεία" ?:)





υγ. Πριν μπω εδώ στα σχόλια κάτι έγραψα στα προηγούμενα μαγισσούλα.

Mariela said...

Έτσι που είμαι εγώ τώρα με πόνο στη μέση και στα γόνατα το μόνο που με σώζει είναι τα "Ιαματικά" λουτρά.....

Ιαματικό παρεάκι όμως είναι το ΤΕΛΕΙΟ!!!!
See you Friday.....

Anonymous said...

Τί μου θύμισες τώρα...
Να διαπληκτίζομαι με Ισπανό φίλο εν μέσω προαυλείου πολυτεχνικής σχολής, ότι η λέξη idiosincrasia δεν είναι ισπανική. Μα δεν ακούς τα δδδ και θθθ να μου λέει ο .. άσχετος.

Παρασκευή; Παρακαλώ επιβεβαιώστε πού και πότε - θα έρθω, αν είναι, από μακρύτερα, μετακόμισα.
passive attack(τη)

dodo said...

άιναφετς Τα καλύτερα παιχνίδια για να φεύγουν τα χιλιόμετρα- κρατούν και τον οδηγό ξύπνιο ;-)

ξωτικό Σαν κάτι κυρίες "κάποιας" ηλικίας, σε βαρετά ξενοδοχεία λουτροπόλεων με ιαματικά νερά; :-ΡΡ

άστρια Indian Summer: https://www.youtube.com/watch?v=yOKAQSGCm8Q ;-)

mariela Πληροφορούμαι ότι χωρίς γνώσεις μπιρίμπας δεν γίνεσαι δεκτή στις εκεί παρέες :-Ρ

passive attack(τη) :-))
Αύριο, 14.30, στο ίδιο μέρος το γνωστό!
Καλορρίζικη στο καινούργιο γραφείο!

Mariela said...

Ωχ... ωχ.... ωχ....
πρέπει δηλαδή να ανανεώσω τις γνώσεις μου;;;;

dodo said...

mariela :-Ρ