03 February 2016

More Than Confident

10 comments:

Άιναφετς said...

Ίσως φταίει η κούραση ή η προχωρημένη ώρα, αλλά βλέπω μια καλά κρυμμένη και προφυλαγμένη αλεπού! :-P

Anonymous said...

Ωω, κι εγώ την είδα, κρυμμένη σε μια fancy κανάτα. Τί λουλούδι!!
passive attack(τη)

dodo said...

άιναφετς Ή δεν είναι πιά αρκετά προχωρημένη η ώρα ή η αλεπού είναι πολύ καλά κρυμμένη: δεν έχω καταφέρει να την δω :-(

passive attack(τη) Την κανάτα μάλλον την υποψιάζομαι- κατά τα άλλα, βλέπω τρεις παπαγαλοκεφαλές :-)

Mariela said...

Κ ι εγώ αλεπού είδα με το που άνοιξα την εικόνα....
και καθόλου κρυμμένη!!

Άιναφετς said...

Dodoula, αλεπουδίτσες μάζεψες, πώς και δεν τις βλέπεις; χαχαχα! :-P

ξωτικό said...

Ααα μόνο εγώ είδα πρώτα κόκκορα καμαρωτό ;;;

Ακόμα να την δείς ;; :Ρ :Ρ

Άστρια said...

χαχαα, για κόκορας πιο πολύ κάνει από ότι αλεπού, εκτός αν εννοούν fourrure:)

dodo said...

mariela, άναφετς, ξωτικό, άστρια Μα καλά, κυρίες μου, καμμιά σας δεν βλέπει τις παπαγαλοκεφαλές μου;! :-(

Άιναφετς said...

Καλά και εσύ madame dodoula, το "obvious" θέλεις να σχολιάσουν αι σχολιάστριαι;

dodo said...

άιναφετς Τώρα ησύχασα :-Ρ