03 December 2018

ABSOLUTELY... and Day III!



5 comments:

Mariela said...

From possibly to absolutely!!!!
Totaly agree!!

ξωτικό said...

I do είπαμε .
Τώρα θές και απολύτως ; Διακρίνω ένα ανικανοποίητον επι του θέματος :Ρ

Άιναφετς said...

Επειδή εγώ είμαι εγώ
φαντάστηκα ότι κι εσύ είσαι εσύ
Όμως εσύ νομίζεις ότι είσαι εσύ
επειδή εγώ είμαι εγώ
και όχι επειδή εσύ είσαι εσύ
άρα εσύ δεν είσαι εσύ.
Συγνώμη υπέθεσα λάθος!
Όταν βρεις τρόπο να είσαι εσύ
επειδή είσαι εσύ
χωρίς περιττές δράσεις ή ηδονοβλεψίες
για αποδείξεις καταλληλότητας
Κι εγώ είμαι εγώ επειδή εγώ είμαι εγώ
Κι εσύ είσαι εσύ επειδή εσύ είσαι εσύ
Τότε εγώ κι εσύ αξίζει να είμαστε μαζί.

[Έμπνευση από το βιβλίο «Γράμματα στην Κλαούντια» του Χόρχε Μπουκάι]

Μου το έστειλε αγαπημένο "πρόσωπο"! ;-)

Πουπερμίνα said...

in cigam too..

dodo said...

mariela I like it!

ξωτικό Αισθάνομαι την υποχρέωση να ενημερώσω ότι έπονται και άλλες μάγισσες, οπότε το ερώτημα θα ξανατεθεί- με διαφορετική απάντηση κάθε φορά ;-)

άιναφετς Πολύ ωραίο- αν καί... σπαζοκεφαλιά!

πουπερμίνα Doog! :-P