03 February 2019

... AND THEM


5 comments:

MelidonisM said...

Ο ηλιοκέφαλος ο Μούμιος
δεν λέει, ο έρμος, να ξυπνήσει,
κι ερώτημα στην μαύρη από τον ξύπνιο μου
πικρό να απαντήσει:
"τόσο γλυκός ο ύπνος σου; και δεν μπορείς
λίγο να ξεκουνήσεις, και 'μένανε του άυπνου
ύπνο να μου δωρίσεις;;"

Άιναφετς said...

Πώς να μην απορεί η ψιψίνα,
Κυριακάτικο βραδάκι,
ανεβασμένη σε ταμπούρλο,
μετρώ τις δυνάμεις μου... :-P

Mariela said...

Απορεί ή θαυμάζει;;; γιατί εμένα μου φαίνεται ότι απολαμβάνει το θέαμα ίσως και τον ήχο που δεν έχουμε εμείς!!!

Πουπερμίνα said...

Μα είναι κάτι συμπτώσεις!!!
Αλιευμένο σήμερα!!
https://i.pinimg.com/originals/ef/34/f7/ef34f7487f24cf34b99fea083b099c40.jpg

dodo said...

melidonism Επιστρέφει η Μούμια; :-Ρ

άιναφετς Τα κυριακάτικα βράδια μπορεί να είναι μελαγχολικά.

mariela Έχουν περίεργα γούστα οι γάτοι :-)

πουπερμίνα Εντυπωσιακό!