13 July 2007

-132-


6 comments:

Anonymous said...

Καλησπέρα dodos! Θα ήθελα να αφήσω ένα σχόλιο για την φωτογραφία που έχεις στο προφίλ σου!
"Το ανθρώπινο πρόσωπο της τετράγωνης λογικής". Αυτή η φράση έρχεται στο μυαλό μου όταν βλέπω αυτή την φιλική αλλά και διερευνητική φατσούλα με τα γυαλιά να χαμογελά!
Στο πρώτο σκίτσο οι καμπύλες δεν βρίσκονται στο σώμα αλλά σε αντικείμενο που βρίσκεται σε άμεση επαφή με αυτό.
Τώρα.....το δεύτερο σκίτσο μου αρέσει περισσότερο.....σκέφτηκα κάτι, να κάνω κάτι ανάλογο, να δημοσιεύσω κάποιες ασπρόμαυρες φωτογραφίες. Σε ευχαριστώ για την έμπνευση! Όταν τις δείς θα καταλάβεις!

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
H.Constantinos said...

Εδώ τώρα κάτι χάνω σε αυτό το διπλό... Θα το ξανασκεφθώ...
Δηλαδή, άν πώ ότι αυτό που κρατάει μου κάνει γιγαντιαία λαγάνα, μπορεί να είναι γιά φάπα...
Το άλλο το μαύρο - άσπρο, πολύ μου αρέσει, όπως και το ύφος της κυρίας! Νέα διάσταση!

Μιά και τόφερε η κουβέντα (αγαπητέ Ηλιογράφε), εμένα η φατσούλα στο προφίλ μου κάνει καλοπροαίρετο κριτικό χιούμορ!

nakupenda said...

"λαγάνα"!!! LOL

Πολύ όμορφη η κυρία στη δεύτερη ;)

dodo said...

ηλιογράφος,
"το ανθρώπινο πρόσωπο της τετράγωνης λογικής";- κολακεύομαι αφάνταστα, ευχαριστώ! (Κρίμα που δεν πολιτεύομαι, θα ήταν εξαιρετικό σύνθημα, νομίζω)...
Το ασπρόμαυρο δεν είναι, δυστυχώς, γνήσιο. Είχα διάθεση γιά κάτι σκοτεινό και, καθώς δεν έβρισκα μαύρο χαρτόνι, χρησιμοποίησα ένα συνηθισμένο σκίτσο με μαύρο μολύβι σε άσπρο χαρτί, κάνοντας, μετά την σάρωση, αντιστροφή χρωμάτων.

h.constantinos,
γιά λαγάνα, δεν θα ήταν γιγάντια, απλώς μεγαλούτσικη- ένα φουσκωτό στρωματάκι κρατούσε ο μικρός!
Και το καλοπροαίρετο κριτικό χιούμορ καλό είναι, μ' αρέσει ;-)

nakupenda,
:-))

Anonymous said...

Bonito desenho. Bom retrato.