15 July 2007

-134-

7 comments:

H.Constantinos said...

"Κοιμήσου και παρήγγειλα στην Πόλη τα προικιά σου, στη Βενετιά τα ρούχα σου και τα διαμαντικά σου!"

just me said...

Το καλό το παλικάρι [ε, κορίτσι... δηλαδή τρόπος του λέγειν] ξέρει κι άλλο μονοπάτι για να πει ένα updatead "γεια".

Μόνο που δεν περίμενα αυτό το σκίτσο. Μ' "έστειλες", κι είναι κι η μέρα δύσκολη...

Καλή εβδομάδα

nakupenda said...

Ωχ! Κάποιο κοριτσάκι μ'έβγαλε από τα σεντόνια μου που χουζούρευα κ με ζουπάει!!

Anonymous said...

Λένε ότι το πορτοκαλί είναι το χρώμα της στοργής. Αυτό το σκίτσο είναι πορτοκαλί σε ασπρόμαυρο φόντο!

dodo said...

h.constantinos,
:-))

just me,
καλώς το κορίτσι! Ελπίζω την δύσκολη ημέρα να την ακολούθησε χαρούμενο βράδυ.

nakupenda,
γι' αυτό είναι οι γάτοι!

ηλιογράφος,
πώς ξέρεις ότι ο γάτος ήταν πορτοκαλής;!

ralou said...

Να! αυτά παθαίνω για να μην έχω βάλει το seconds στο blogroll μου -το έβαλα τώρα-
Μου ξέφυγε αυτό!

Καθε φορά που βλέπω τον γάτο μου να ξαπλώνει τεντωμένος σε απίστευτες στάσεις σκέφτομαι ότι θα τον ζήλευε και η μεγαλύτερη μπαλλαρίνα.

Ξέρεις πως φωνάζαμε τον Μέρλιν όταν ήταν μικρός;
Μελισσανίδη!

dodo said...

ralou,
Μελισσανίδης, χμ! Καταλαβαίνω ΑΠΟΛΥΤΩΣ τί εννοείς! ;-)