30 August 2007

NOT YET :-(

7 comments:

el-bard said...

Αγάλι αγάλι γίνεται η αγουρίδα μέλι, dodos.
Υπομονή... (μια λέξη που γνωρίζουμε καλά στην Ελλάδα). Όπως και άλλες βέβαια: διχόνοια, λαϊκισμός, κομματικοποίηση και τέτοιες.

Dawkinson said...

ακόμα!!!!??
δεν μπορεί, εγώ χτυπάω και δεν ανοίγει κανεις!
άντε, γύρνα, δεν έχουμε εικόνα!

industrialdaisies said...

Στην δική μου εικόνα η γλάστρα και το καραβάκι λείπουν και το ποτήρι έχει ξεχειλίσει...

Η επόμενη ελπίζω να είναι καλύτερη γιατί με τόσα νερά κι οργή γύρω μου κάποιοι θα γλιστρήσουν και θα σπάσουν τίποτα! Φιλιά!

Anonymous said...

oh well.
Looking forward to the colored
stuff again!

the sketches have been fun to see.

dodo said...

el-bard,
έχει ο Θεός! ;-)

dawkinson,
αλεπάλληλες αναβολές...

industrialdaisies,
ωχ!

goobeetsablog,
:-)

Φωτούλα Τζιώντζου said...

Εγώ λέω να πάρω το καραβάκι, εάν μου το επιτρέψετε βέβαια..
Καλό σας βράδυ

Anonymous said...

νερό με δόσεις............