02 August 2007

UNINSPIRED...



6 comments:

Φωτούλα Τζιώντζου said...

:) :)






:) :)

ralou said...

Αχ! πόσο το καταλαβαίνω αυτό!

Παρεμπιπτόντως dodos, o τελειος χειροποίητος πεπλατισμένος κύκλος!

H.Constantinos said...

Uninspired...

Ναί, μου έχει συμβεί πολλές φορές...

Ralou, κι εγώ το καταλαβαίνω, αλλά ευτυχώς έχω παρατηρήσει ότι είναι εντελώς παροδικό...!! Δόξα σοι ο Θεός!!

Anonymous said...

Εσείς; Ποτέ...Πάντως οι πιο άηχες μέρες μου ήταν εκείνες του μεγάλου έρωτα. Τόσο εγωϊστικά τα κρατούσαν όλα για τον εαυτό τους και με απορροφούσαν.

dodo said...

νερίνα,
;-)))

ralou,
υπερμεγέθης... φακή!

h.constantinos,
ώς τώρα, παροδικό ήταν- όταν γίνει μόνιμο, ελπίζω ότι δεν θα είμαι σε θέση να το αντιληφθώ ;-)

doratsirka,
ευχαριστώ- "άηχες μέρες", ωραίος ο χαρακτηρισμός!

harlequinpan said...

This picture has given me inspiration !!Thanks!