23 September 2007

GIRLS

6 comments:

Anonymous said...

Καλημέρα! Το στόμα της έτσι ολοστρόγγυλο που είναι μου θυμίζει κούκλα από σεξ σοπ! (Οι δονητές έχουν τρυπώσει παντού, σε κινητά ακόμη και σε ξυριστικές μηχανές. Έχω μια ιδέα, πορτοφόλι που θα δονείται όταν θα είναι άδειο, θα γίνει ανάρπαστο έτσι ψιλοάφραγκοι που είμαστε όλοι λίγο πολύ. Να το φχαριστιόμαστε κιόλας, και όσον αφορά την τροφοδοσία, για να μην πληρώνουμε μπαταρίες θα έχει ένα ηλιακό συλλεκτάκι που θα είναι σαν μπρελόκ. Και αυτό με τη σειρά του θα δονείται όταν έχει συννεφιά! :)

ZouZouna said...

Pas sic !

just me said...

"Αχ, βρε παλιομισοφόρια, τι τραβάν για σας τ' αγόρια!"
Αυτό πώς ριμάρει με το σημερινό κολάν, δεν ξέρω, όμως...

(Τώρα μου λες γιατί τα τελευταία σου ποστ ξυπνάνε μέσα μου ενδυματολογικές ανησυχίες; Είναι που αποφάσισα να περιορίσω το shoping-therapy φέτος το φθινόπωρo και βγαίνουν απωθημένα;)

dodo said...

ηλιογράφος,
LOL! Απίθανη φαντασία! Μήπως πρέπει να ζητήσεις την πατέντα τής ιδέας σου αμέσως- πριν προλάβει κανένας άλλος να επωφεληθεί :-)))

Αγριο ΚερασοΖouzouna,
:-))

just me,
δίκιο έχεις- καμπαρντίνα, κολάν και πέδιλα, όλα μαζί, είναι μάλλον ανησυχητικά ενδυατολογικώς! ;-)

H.Constantinos said...

Αχου - το, το χρυσό μου, φτυστό! Φτυστό! Καλέ, ίδιο! Είδες τα γονίδια;!

dodo said...

h.constantinos,
LOL!