20 September 2007

WATER

5 comments:

H.Constantinos said...

Νεροπίστολο είναι ευτούνο, έ;

ZouZouna said...

Kι εγώ την ίδια απορία είχα (που δεν βλέπω καλά η γραία) ! κι όπως είπα και στα μέρη μου, που περάσατε και είχατε απορίες Dodouli, αν θέλετε να δείτε την εικόνα, εγώ σας έδωσα το ερέθισμα, εσείς????

ZouZouna said...

Kι εγώ την ίδια απορία είχα (που δεν βλέπω καλά η γραία) ! κι όπως είπα και στα μέρη μου, που περάσατε και είχατε απορίες Dodouli, αν θέλετε να δείτε την εικόνα, εγώ σας έδωσα το ερέθισμα, εσείς????

Anonymous said...

Καλημέρα! Αυτό μου φαίνεται σαν παιχνίδι κατασκευασμένο στο ονειρικό εργοστάσιο της παιδικής φαντασίας.....ένα - δενξέρωκιεγώτι - που όταν πατάς την σκανδάλη βγάζει πεταλούδες. Πολλές φορές είχαμε φανταστεί παρόμοιες συσκευές όταν ήμασταν παιδιά...........

dodo said...

h.constantinos,
διαστημικής αισθητικής, αλλά παλαιάς τεχνολογίας!

Αγριο ΚερασοΖouzouna,
ευχαριστώ γιά το ερέθισμα! Θα δείξει... :-)

ηλιογράφος,
είδες;!