05 September 2009

HOLIDAY CREATURES, The Broom Bus



4 comments:

logia said...

το περίμενα. οτι το νέο όχημα θα ήταν στεριανό και γκρίζο.
η πρώτη ομάδα κολυμπούσε.
η δεύτερη πατάει γερά στη στεριά. κι ας έχουν μερικοί φτερά.
είναι που μπήκε ο Σεπτέμβρης και γυρνάμε σιγά-σιγά στη δουλειά.
θα σκουπίσουμε, θα καθαρίσουμε τα σπίτια μας από τη σκόνη της εγκατάλειψης του καλοκαιριού, θα τακτοποιήσουμε τα γραφεία μας
-γαμωτο είναι και κείνες οι διαφημίσεις με τα σχολικά-σκέτος βιασμός!- και θα μπούμε σταδιακά στο μαγκανοπήγαδο...
αυτό μου δείχνει το όχημά σου...
μήπως κάνω λάθος;

πωπω πάλι ψυχανάλυση σου έκανα
να με συγχωρείς
είναι που μπαίνω στον πειρασμό με τα σχέδιά σου και του Ηλιογράφου να καταλάβω τι σκέφτεστε...
αλλά μπορεί να είμαι και μακρυά νυχτωμένη και απλά να βλέπω τις δικές μου σκέψεις...
πειράζει;
ένα παιγνίδι είναι άλλωστε...
την καλημέρα μου καλέ μου φίλε!

Anonymous said...

δεν ξέρω αν καλύπτει τις ανάγκες των επιβατών αλλά σίγουρα καθαρίζει πολύ καλά

Mariela said...

Αυτά τα πολυμηχανήματα σου είναι απίστευτα....
και πάντα εντελώς to the point!

dodo said...

logia Αυτή η αναφορά σου: "θα τακτοποιήσουμε τα γραφεία μας", μού θύμισε τί με περιμένει όταν επιστρέψω στην Αθήνα ;-((

ηλιογράφος Ελπίζω ότι οι μάγισσσες, ως επιβάτες, θα νιώθουν άνετα σ' ένα όχημα-σκούπα ;-)

mariela ;-))