25 September 2009

HOLIDAY CREATURES, The Pitchfork Bus

5 comments:

logia said...

στην αρχή μου θύμισε τον μετροπόντικα...
μετά (1η αναβάθμιση) μου φάνηκε, οτι σκίζει το νέφος που βαραίνει την πόλη μας
και έπειτα σκέφτομαι (2η αναβάθμιση), πως σκίζει το μαύρο σύννεφο της βροχής
και στο τέλος κατάλαβα (τελική αναβάθμιση), οτι ανοίγει δρόμο για τα όνειρά μας!!!!
την καλημέρα μου φίλε Dodo

just me said...

τώρα εμένα τη σημειολόγα (sic) με μπερδεύει λίγο αυτό που όλα τα holiday creatures είναι γκρίζα, αλλά πάλι αν πρόκειται να είναι το τίμημα για να περισσεύουν χρώματα για τις καθημερινές, χαλάλι...
:)
(καλό "χρωματιστό" ΣΚ!)

astria said...

Υποχθόνιο!!!

:) καλησπέρα dodo.

Anonymous said...

Με αυτό το όχημα επιστρέφουν στο σπίτι τους οι θερινοί δαίμονες; Ώστε να καταφτάσουν οι χειμερινοί;

dodo said...

logia Πολύ ωραίο σχόλιο αυτό!

just me Σημειολόγα μου, μόνον τα οχήματα και τα ομαδικά πορτραίτα τών holiday creatures είναι ασπρόμαυρα, ένα- ένα τα ίδια είναι έγχρωμα: επτά ομάδες τών τεσσάρων κάθε φορά ;-)

astria Ακριβώς! ;-)

KANTABP Δεν ξέρω αν θα υπάρξουν χειμερινοί- σκεπτόμουν να τούς εξοντώσω μιά και καλή όλους ;-)