15 March 2010

CHASED



8 comments:

H.Constantinos said...

Μου αρέσει αυτό, από τα καλύτερά σας συνθετικώς και χρωματικώς...

Mariela said...

Πολύ καλή όλη η σειρά που δεν είχα δει, ξεχωρίζω το about faces και φυσικά το τελευταίο...

Anonymous said...

Μου αρέσει η αντίθεση γκρίζου και κόκκινου, αυτά τα κακόμοιρα παπάκια όμως λες και κάποιος κακός μάγος τα ξεφούσκωσε

Άστρια said...

χαχα, καλό αυτό με τον μάγο του ηλιογράφου:)

Πάντως αληθινά κυνήγημένα φαίνονται τα καημένα, εκτός από το γκρίζο του ουρανού σαν να τα κυνηγάει και αυτό το "φτερωτό" υπέροχο αλλά απειλητικό σύννεφο (το οποίο πολύ μου άρεσε ο τρόπος που το ζωγράφισες, μου θύμισε κάτι από Κίνα:)
Αυτό τον καιρό ποντάρεις αρκετά στο κόκκινο ε;
Καλό βράδυ dodo:)

dodo said...

h.constantinos Η χάρη τού "τυχαίου"... ;-)

mariela Ευχαριστώ!

ηλιογράφος :-))

άστρια Σύννεφο ή έκρηξη, δεν ξέρω ακριβώς, σίγουρα μιά απειλή πάντως.
Το κόκκινο είναι ακόμη από εκείνο που περίσσευε- έχει τελειώσει πιά! Υπάρχουν όμως μερικά κατάλοιπά του ακόμη, επάνω σε χαρτί ;-)

H.Constantinos said...

Αυτή η χάρη είναι, έτσι την λένε, μόνο που δεν υπάρχει τίποτα τυχαίο...

ξι said...

Εγω βλεπω φωτοβολιδες στον ουρανο...
(ερχεται και το Πασχα...:()
ξ.

(οντως, 'δεν υπάρχει τίποτα τυχαίο...' και αυτο σε κανει ακομα πιο ωραιο.)..

dodo said...

h.constantinos :-)

ξι Καλώς να έρθει- το Πάσχα! ;-)