31 July 2010

COOL!

4 comments:

erifili said...

Χορεύοντας.....με την κατσαρόλα.Cool!!!!

Anonymous said...

Αστείος και παρδαλός αλλά ισορροπεί άψογα πάνω από την αναγκαία κατσαρόλα: κάτι που πολλοί σοβαροφανείς κύριοι δεν καταφέρνουν κι ας έχουν το σεφ δίπλα τους....

Τα σκίτσα σου έχουν μια άλλη διάσταση στο μοναχικό καλοκαίρι της Αθήνας, τώρα ακούγεται από μακριά το "μ΄αεροπλάνα και βαπόρια", είμαι στο μπαλκόνι και αφουγκράζομαι τους ήχους της γειτονιάς.....

erifili said...

Dodo.αν μπορείς πέρασε μια βόλτα από το σπιτάκι μου.Θέλω την γνώμη σου.Πές μου τι δεν πρέπει να κάνω.Ευχαριστώ.

dodo said...

erifili ;-)

ηλιογράφος Δεν είμαι ούτε σε αεροπλάνο ούτε σε βαπόρι- ούτε καν σε βεράντα είμαι, έχει ακόμη αρκετό θόρυβο. Αλλά η Αθήνα αυτή την εποχή έρχεται επιτέλους στα κάπως ανθρωπινότερα μέτρα της...