05 July 2010

KNEE

6 comments:

Mariela said...

Ντόντο καλημέρα, για κάποιο λόγο το σχόλιο που μου άφησες δεν εμφανίζεται!!
Μου συνέβη και μένα αυτό, στην τελευταία ανάρτηση του Κωνσταντίνου...
Σε ευχαριστώ!!

Fegia said...

"Η περιπέτεια του κόκκινου, μέσα στο κίτρινο" ...
Την καλημέρα μου, μαζί με τη σκέψη μου (παρά την παρατεταμένη - φαινομενική - απουσία μου)
:)

Angeliki said...

De me provlimatise toso to gonato oso to xrwmataki tou kiriou. Paralia gimnistwn?:P

dodo said...

mariela Ναι, κάτι συμβαίνει (πάλι) με τα σχόλια- παιχνίδια τού Βλόγερου;

fegia Καλώς τον, η απουσία σου είναι σίγουρα αισθητή, εύχομαι όλα καλά!

angeliki Κιτρίνισε από την ζήλεια του ;-)

Άστρια said...

ποδοσφαιρικός αθλητής;
της κίτρινης φυλής;
με πλαστική αλλαγής των σχιστών ματιών που είναι πολύ της μόδας εκεί τώρα;


υγ.και στο blog μου ο αριθμός που αναγράφεται για τα σχόλια δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

dodo said...

άστρια ;-)