28 August 2010

DANCE MUSIC............ day 28*


6 comments:

erifili said...

Oύπς!Τι βλέπω?Πρώτο σχόλιο δικό μου?Τέλος παντων κάποιος πρέπει να κάνει την αρχή, έστω και άσχετος.Εμένα μου θυμίζουν εξωγήίνους οι οργανοπαίχτες ή πρασίνισαν απ' το κακό τους με όλα όσα βλέπουν γύρω τους.Οι δε χορεύτριες, μες στην τρελλή χαρά.Αλλού βαρούν τα όργανα και αλλού....

H.Constantinos said...

Κάτι μου θύμισαν τα ποδαράκια των χορευτριών, κι πρέπει να δεις το παρακάτω blog. Που δεν είναι ακριβώς blog αλλά παρουσίαση δουλειάς.
Θα πάθεις...
Δεν ξέρω πόση ώρα θα μείνεις, έμεινα 1-1,5 την πρώτη φορά...

Στο 2ο έργο (Lighters), κάνε μεγέθυνση, πρόσεξε λεπτομέρειες, και υποθέτεις τί επακολουθεί.

http://pacopomet.wordpress.com/

ΥΓ: Το παραπάνω συνιστάται επίσης στην Αστρια και στον Ηλιογράφο.

Anonymous said...

Έχω την εντύπωση ότι δεν πρέπει να υπάρχουν ακριβά ξενοδοχεία εκεί γύρω.........:)

Κωνσταντίνε σ΄ευχαριστώ για το λινκ, ο άνθρωπος κάνει θαύματα!

dodo said...

erifili :-)

h.constantinos Καταπληκτικός, μ'άρεσε πολύ- ευχαριστώ!
(Υπάρχει έτοιμη μιά σειρούλα σέκοντς όπου παίζει και κάτι κάπως σχετικό με την λεπτομέρεια που εντόπισες στο Lighters).


ηλιογράφος ;-)

Άστρια said...

Να σου πω ότιτο πρώτο που μου θύμισαν ήταν κάτι άσχετο; στην Ινδία αυτούς που έπαιζαν με τη φλογέρα και χόρευε η κόμπρα;;
το μυαλό καμιά φορά κάνει περίεργους συνειρμούς:)

Κωνσταντίνε, σ' ευχαριστώ, πού τα βρίσκεις;;; :))Εξαιρετική δουλειά. Οι λεπτομέρειες στο Lighters ήταν βεβαίως πολυ κομψές, ίσως να μην είναι τυχαίο που το τιμόνι είναι δεξιά (Αγγλία:))

dodo said...

άστρια Δεν είναι και εντελώς άσχετο ;-)