05 September 2010

MASTER'S VOICE


9 comments:

Angeliki said...

hahahahaha !!!HMV!!!!

Anonymous said...

Έτσι ακριβώς είναι φίλε μου, σε λίγο θα μας πηδάν και οι σκύλοι.....

logia said...

εμένα μου θύμισε αυτήν την τρομερή φιγούρα που είδα για μια στιγμή χθες βράδυ στην τηλεόραση...

dodo said...

angeliki :-)

ηλιογράφος :-(

logia Ποιά;;

logia said...

α δεν ξέρω
ήταν σε μια ταινία ένας τύπος που έμεινε πολύ καιρό στο βουνό, γύρισε τρομερά αδυνατισμένος, αλλά ένα κακό ξωτικό είχε μπει μέσα του και άρχισε να τρώει ανθρώπους...
όλη η ιστορία μου θύμισε την κατάσταση στην Ελλάδα...
ε μάλλον έχω και πολύ φαντασία, αλλά έτσι νιώθω οτι τρώνε τις σάρκες μας πια
και η φιγούρα σου μου έφερε αυτήν την εικόνα στο μυαλό...
άσχετο, το ξέρω

καλημέρα

Anonymous said...

Νέλλη μήπως έλεγε συνέχεια "λεφτά υπάρχουν;"

Άστρια said...

Ο λαός και ο πολιτικός πριν και μετά την κάλπη;;;

logia said...

ε μάλλον κάτι τέτοιο αλλά με τρόμαξαν τα πεταχτά του δόντια και έκλεισα την tvούλα για να μην έχω εφιάλτες

dodo said...

logia ... και τα δελτία ειδήσεων τής τουβούλας μπορεί να προκαλέσουν εφιάλτες... :-(

άστρια :-))