29 January 2011

... HIS...

13 comments:

logia said...

η εγκατάλειψη
λόγω εμπιστοσύνης
κόντρα στη δύναμη
η φύση
το αρσενικό και το θηλυκό
σε ρόλους πατροπαράδοτους
καλημέρα και πάλι

MelidonisM said...

1.
HIS =
= Hightech Information System Limited.

όπερ σημαίνει
και αντλώντας από
το δικό σου φορμαλιστικό λινκ..:-)

...Female brain is predominantly hard-wired for empathy, and that the male brain is predominantly hard-wired for understanding and building systems....

....

ρόλοι κατα DNA πατροπαράδοτοι

όπως είπε η Logia..:-)

MelidonisM said...

2.
Στην Αγγελική, έτσι για σπάσιμο@!

μπλιαχ...χα..Natasha Theodor-ιδού!...

Στα χέρια σου αφέθηκα
σε πίστεψα και βρέθηκα
τώρα χαμένη
τα όνειρα μου έκλεψες
με μαύρο χρώμα τα έβαψες
τι άλλο μου μένει

όλα ήταν ψέματα
όσα μου'πες ψέματα
ότι αυτός που ξέρει ν'αγαπά
δεν ξέρει να πληγώνει
όλα ήταν ψέματα
τώρα πια σε έμαθα
ότι και να λες μια αγάπη τελειώνει

εγώ σου παραδόθηκα
και κοίτα πως προδόθηκα
σε μία νύχτα
το γέλιο έγινε βροχή
το πάμε πάλι απ'την αρχή
μια καληνύχτα



ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΨΕΜΑΤΑ ! fake! fake!...:( :)

Mariela said...

"Όταν τα μολύβια ακροβατούν πάνω στο χαρτί..."
Καλημέρα Ντοντο!!!

MelidonisM said...

3.
@Mariela

a Quick pencil
Dodian
Acrobat Reading


....
o girls!

this is my hunted painting!

Σαν κυνηγός το θήραμα

στην κ'ρέκλα περιφέρω

σ' ένα δικό μου πείραμα

το βάρος υποφέρω.


Είχε μεγάλα όνειρα

μου έδειξε εμπιστοσύνη

μα εγώ δεν καταλάβαινα

τί ήθελε εκείνη!


dodo said...

logia Ευχαριστώ, καλημέρα!

μιχάλης μελιδόνης "HIS =
= Hightech Information System Limited"
: ;-))
Παρ'όλο που απευθύνεσαι στην angeliki, δεν μπορώ να το αφήσω εδώ μέσα αναπάντητο: τα έχουν πεί και άλλοι αυτά, πολύ καλύτερα, νομίζω ;-)

mariela Ωραίο!

MelidonisM said...

Δεν το πιασες :-)

στην Αγγελική το σπάσιμο είναι

μόνο και μόνο μουσικής κατεύθυνσης...

τί άλλο παρά "σπαστικό" είναι

να αφιερώσεις σε μια Rοκού

την Νατάσα την Ποπού! :-)

MelidonisM said...

Και δεν είναι τυχαίο
που δεν το κατάλαβες,

Η Αγγελική έχει κάνει
αρκετές φορές παράπονα
πως δεν την καταλαβαίνει
κανείς σας στα μουσικά
της πανκ-ροκ γούστα...

...εσύ μια του μπαλέτου και της όπερας..

...Shy-Geek Information System Limited! :-)

H.Constantinos said...

Εδώ μάλιστα, δεν υπάρχει κάποια μορφή αναπηρίας...

MelidonisM said...

@HCar
μα γιατί μας τη λες;

σου εξήγησα πιάτα ήτανε, προκληθέντα
ίσως από κάποια κρυφή εμπειρία τσίρκου σε προηγούμενη της ζωη..:)

..αντε για να συνενοούμαστε..
μην κολλήσουμε επικοινωνιακή αναπηρία..:-)

Υ.Γ.

Εδώ δεν έβαλε πιάτα,
για να δώσει σε μας
τα ρσενικά την
ψευδαίσθηση
πως ελέγχουμε
τάχαμου την κατάσταση...
παγίδα..(τύπου loads)
να τις προσέχεις..
είναι πονηρές αυτές..:-)

MelidonisM said...

Θυμάσαι τα πορίσματα-νοήματα;

τότε εγώ μιλούσα σοβαρά
εσύ ειρωνικά,

τώρα συνέβη το αντίθετο
Με το Love Will Tear Us Apart
εσύ σοβαρεύεις,
εγώ με τη Νατάσα
κάνω πλάκα,

από αντίδραση στη Logia
,ουσιαστικά στη Logia
αφιερώνονται οι στίχοι
και όχι στην Αγγελική,

είπε την αλήθεια
και ως άντρας πατροπαράδοτος
και πειράχτηκα

dodo said...

μιχάλης μελιδόνης Ποταμός τα σχόλια, τρέχεις, αδύνατον να σε προλάβω- κουράζομαι και εύκολα πιά στην ηλικία μου... ;-)

h.constantinos ... Όχι εμφανής, τουλάχιστον...

H.Constantinos said...

Μου άρεσε αυτό το HCar...!

Προσέχω, προσέχω!