25 February 2011

The Arty Son




















AΠOLLON

8 comments:

MelidonisM said...

Δεν τραγουδώ, δε χορεύω
τις Μούσες μου στα βιβλία γυρεύω.

Έγινα πια διανοούμενος
της εποχής υπονοούμενο.

Μόνο το πατελόνι μου θυμίζει
πως ήμουν κι εγώ μια φορά
του νοητού Έρωτ' Απρίλης.

Mariela said...

Δεν παίζεσαι, όχι δεν παίζεσαι με τίποτα!!!!!!!!!!!!!

H.Constantinos said...

Γιά κάποιο λόγο μου θύμισς συνθήματα στους τοίχους της σχολής, πριν πολλά χρόνια:

ΕΚΟΝ Πετρόμπεης Μαυρομιχάλης

ΕΚΟΝ Μαντώ Μαυρογένους

κλπ

Oscar Grillo said...

I bet he is reading the score of the music he's listening in the I-Pod

Anonymous said...

Ακούει έντεχνη μουσική όχι από το mp3 player αλλά από ένα παλιό walkman που παίζει κασέτες χρωμίου.
Τους ξέρω πολύ καλά κάτι τέτοιους, όλο διανόηση και κουλτούρα αλλά μόλις δουν τη γκόμενα του φίλου, τους τρέχουν τα σάλια, ΟΥΣΤ!

Άστρια said...

Εντάξει, "διανοούμενος","φιλόμουσος" με style "καλλιτέχνη".. και βέβαια στα βιβλία υπάρχει φως.. όμως τον περίμενα ...ξανθό:)))
ε, και κανένα τζιπ δίπλα (το άρμα του ήλιου:))

Πολλές οι λεπτομέρειες..όμως εκείνο το καφεδάκι έβαλε πινελιά!

υγ.και η μικρογραφία ήταν με το βιβλίο ε;

Angeliki said...

Egw pantws gelasa me to tag Olympians:PPP
Mousia-mallia-ellinikos-mousiki kai vivlio.Lampra!

dodo said...

michallis melidonis Ωραίο.

mariela :-)

h.constantinos Και κάτω από το σύνθημα στεκόταν και το διαλαλούσε η παθιασμένη συμφοιτήτρια ;

oscar grillo Igor Stravinsky's "Apollon musagète".

ηλιογράφος Κασέτες χρωμίου!!! :-))

άστρια Καφεδάκι σε χοντρό φλιτζάνι, χωρίς πιατάκι!

angeliki :-))