18 February 2011

The Lawful Wife




















HERA

5 comments:

MelidonisM said...

Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου, σατανικό μου ταίρι,
τις όμορφες φαρμάκωσε που 'χουν το πάνω χέρι,
στα πόδια μου γονάτισε όλα τ'αρσενικά.

Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου, με σκούπα και μ'αλάτι,
εξόντωσε κι αφάνισε την κάθε μια Χιονάτη,
οι μάγισσες κανόνισε να βγούν στα τελικά.

Χίλιες φωτιές να δω να με κρατούν ψηλά,
να ζήσω σαν αυτές που αγαπούν τυφλά.
Χίλιες ματιές να δω να με κοιτούν τρελά,
να ζήσω σαν κι αυτές που η τύχη τούς χαζογελά.

Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου, σ'όλα τα κοριτσάκια,
απ'τ'όνειρο ξεσπίτωσε τα γυάλινα γοβάκια,
τα μάγια σου ξεδίπλωσε, να παρηγορηθώ.

Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου, μη γίνει το δικό τους,
που περιμένουν στο άλογο το βασιλόπουλό τους,
και ριξ'τες μες στο κάτεργο, να μην τις ξαναδώ!

(Χριστιάνα, τση Ζήλειας η Νταρντάνα)

Anonymous said...

Τι φοβερές αναρτήσεις είναι πάλι αυτές Ντόντο! Αλλά και τα σχόλια του Μεληδόνη!

dodo said...

michalis melidonis Γυναικεία αλληλεγγύη... Η Ήρα θα την καταλάβαινε καλά ;-)

KANTABP Καλώς το, μή χάνεσαι!

H.Constantinos said...

Lawful το τραβέστι;;!!
Είναι και γηραλέο, απ'ότι βλέπω χρειάζονται και αναγόμωση οι σιλικόνες.

dodo said...

h.constantinos Γίνεται αυτό- η αναγόμωση, εννοώ;... :-))))))