19 March 2011

january...













... and one tall, wrong-hand car :-)

5 comments:

MelidonisM said...

Μου βάζεις δυό ζωγραφικές..
..σανα μου λες συνδύασ' τες!
...αν έχεις κότσια στις πενιές :-)

-Αιγόκερως που λες ανήκει στα ζούδια - που στην ξάπλα τ' αντιστέκεται -
-σε οτιδήποτε καινούργια -
-κινήματα, στροφές και φουτουρίσματα-

) Μα τ' αυτοκίνητο πατά
ψηλά, βιομηχανικά,
την αρχαία μας κολώνα,
που μας κοιμίζει στον αιώνα! :)


Υ.Γ.1
Kalhmera σε λέω με το ζερβό αχείλι,
που τραγουδεί και αυτο 'πο
λάθος πύλη! :) (wrong gate)
xaxa να υπογράφω κι εώ, ,έτσι! miss WH :)

Υ.Γ.
....και αν έρθει άλλο κόμεντ σαββατιάτικα,
θα του κλατάρω τα καλάστιχα!.... :)

MelidonisM said...

..το τελευταίο το 'πα με
το ζερβό μου αχείλι,
'πειδι στου ΣουΚού την ύλη,
δεν βλεπω πολλά σχόλια,
στου σέκοντς τα φουτρόλια...:-)

Κοπιάστε!.. κι αν είμαι
ροκ.. μή με φοβάστε! :)

dodo said...

michalis melidonis Τελικά, μάλλον τον φόβισες τον κόσμο.

MelidonisM said...

Μπα..βγήκε έξω να δει την Πανσέληνο..

αλλά κι έτσι να 'ναι
μισή εντροπή, δική μου
μισή εδική σου..

Όταν βάζεις δυο ζωγραφιές
φαινομενικά ανόμοιες,
τον κομπλάρεις τον άλλο,
είναι σαν να του λες...
αν έχεις κότσια, συνδύασ' τες...:-)

dodo said...

michalis melidonis Δεν είναι απαραίτητο να συνδυασθούν· φέρουν άλλωστε άλλον τίτλο.