30 March 2011

may power...











... and a wrong-hand-silly-sailor

7 comments:

MelidonisM said...

Πες μου για το Κύμα, Τρελο-Ναύτη...
με το σκουλαρίκι σερφάρεις;;

Κιτρινοι Ταύροι αρμενίζουν
στην άνοιξη της θάλασσας
είν' ο ήλιος ο τσιφλικάς
και σύννεφα οι μαντήλες
που ανεμίζει ο καιρός

Γαλάζιοι ταύροι αρμενίζουν
στην άνοιξη της θάλασσας

Πες μου για τη θάλασσα, ναύτη
πες μου αν είναι αλήθεια όσα λένε γι'αυτή
στο παράθυρό μου εγώ δεν τη βλέπω στο παράθυρό μου αχ, πού να φανεί.


1.Είμαι Ταύρος

2....19 Μάρτη λοιπόν ο Ναύτης
που του μοιάζω..:-0
...6 του Μάρτη σχόλιο μου στη Byzantine Erotica με το παραπάνω ισπανόφωνο άσμα.

3.Άρα Ντόντειος Κρυπτομνησία..λέω
εγώ τώρα με τη φαντασία. Υποσυνείδητα
δούλεψε το σχόλιο στο δεξί ημισφαίριο.
Εμ πώς εξηγείται αλλιώς ο συνδυασμός;;

Υ.Γ.
Καλή σας Μέρα
Buenas Dias Marinera!
Háblame de tu inspiración...
είμαι εκτός αέρα? :-)

H.Constantinos said...

Εδώ έχουμε μιά πιό ήμερη εκδοχή του λογότυπου της Lamborghini...

Βλέπω εμφανίζεται συχνά πυκνά το λάθος χέρι, γιά να μη χάνει και την φόρμα του!

dodo said...

michalis melidonis Δεν θυμούμαι να έχω διαβάσει άλλη φορά αυτούς τούς στίχους, αλλά αφού μού βάζεις ημερομηνίες, ας το δούμε λιγάκι: λοιπόν, 06 ΜΑΡ μέχρι 19 ΜΑΡ, 13 ημέρες· από 19 ΜΑΡ ώς σήμερα, 30 ΜΑΡ, 11 ημέρες- να είναι σειρούλα, οι μονοί, φθίνοντες; γιά να δω: 15 ημέρες πριν από 06 ΜΑΡ, πάμε 19 ΦΕΒ, δηλαδή, εδώ, νάτον πάλι ο θαλασσινός. Να δω και πιό πίσω, 17 ημέρες πριν, δηλαδή 02 ΦΕΒ; μπα, άσε· καλύτερα να κοιτάξω μπροστά: 30 ΜΑΡ συν 9 μερούλες, 08 ΑΠΡ... χμμ...
;-)))

h.constantinos Να ξεκουράζεται λίγο το καημένο το σωστό- τόσα που τραβά... ;-)

MelidonisM said...

..άσε το πιασα το νόημα,
χαζό δεν είμαι,
οπότε αλλάζω ρότα
μη χάσω τ' αυγά και τα καρότα..:-)

Λοιπόν άλλο θέλει να πει
ο καλλιτέχνης..(
πάντα μέσω
του θεατή ..ε;;
μην μας παίρνετε
και τοις μετρητοίς :-)

Ταύρος και Ναύτης
κουτουλάνε σαν χαζά,
ο μεν τα κόκκινα τα στίγματα
και ο άλλος τα άγρια τα κύματα :)

MelidonisM said...

χαχα ξέχασα το καλύτερο από τον τίτλο σου
........................♬
Σε λένε και Ταύρο του Μάη!

Η Καρδιά σου σαν τον Ναύτη κολυμπάει! ♬

..........................

Kalo vrady paides :)

Mariela said...

Με τρελαίνει η γαλλική μυτούλα του ναύτη.... το "λάθος χέρι" μήπως τελικά είναι το σωστό;;

dodo said...

mariela Μπα, είναι ακόμη α-δέξιο ;-))