16 March 2011

SIX

6 comments:

MelidonisM said...

.....
Μου θυμίζει αλφαβήτα του δημοτικού
δυό φεγγάρια πράσινα,
και σπρώχνω τ' ένα τ' αλλουνού..

.....
Σαν να παρελάζω
απ' τα έξι μου
τα χρόνια,
τότε πρωτάκι μόλις
μάθαινα τα λόγια.


Kalhmera :-)

logia said...

τσ τσ τσ δεν σε προλαβαίνουμε!!!
κι αυτός ο Μιχάλης πρώτος και καλύτερος...
τώρα διάβαζα το σχόλιό του στο σχόλιό μου στην προηγούμενη ανάρτησή σου και τώρα τον βρίσκω πάλι μπροστά μου

καλημέρα και χαμόγελο

το σκίτσο σου θα μπορούσε να συνοδεύει την αγωγή μου έναντι του Ωδείου για τους 6 μήνες που μου χρωστά
αν κάνω σχετική ανάρτηση μου το δανείζεις;

μπρος οι μήνες
εγώ η ταλαίπωρη να τους σπρώχνω και πίσω το ίδρυμα
μα τι ίδρυμα

ταιριάζει τρελλά και είναι και τέχνη...

H.Constantinos said...

Ελα, όπα! Εϊ, όπ!

**Θα συνοδεύσει άψογα την σχετική ανάρτηση της Logia!!

dodo said...

michalis melidonis Καλησπέρα, πιά!

logia Ασφαλώς και να το δανειστείς- τιμή μου!

h.constantinos Βεβαίως!

Άστρια said...

Κάτι σαν παιχνίδι είχε αυτό το σκίτσο και τα κουρτινάκια στα παράθυρα ταιριαστά με παιδική ζωγραφιά..
έτσι κατέληξα ότι βλέπω ένα τσέρκι που στράβωσε και(αισιόδοξα) πάει για επισκευή

dodo said...

άστρια Τρία σημεία: "παιχνίδι", "παιδική ζωγραφιά", "αισιόδοξα"- δεν χρειάζομαι τίποτε άλλο ;-)