21 March 2011

THIRD LABOUR: The Hind*















*for Wiki's description, see here

6 comments:

MelidonisM said...


...Με το λάσο μου κρατώ
γερά μιαν ελαφίνα,
μα κείνη απογειώθηκε
και στον αέρα σώθηκε

..ο Βλάκας δεν αρκέστηκα
να πιάσω μπαλονάκια,
μον' πήγα και ξωμπλέχτηκα
στς Άρτεμης τα χασκάκια...


p.s.
Χασκάκι=χάνω στα σκάκια
και με παίρνουν τα σκάγια

Δλδ με λίγα λόγια, ο άντρας
είναι παιχνίδα στης γυναικός
την χαμένη παρτίδα...αχ τα καμένα μας..χαχα...

Υ.Γ.
Την Χρυσοκέρατη μου Καλημέρα
Men Cheer Up ! :-)
the Hind
plays for Us...

MelidonisM said...

omg, now I saw the updated link
and I got your crypted hint


The direction of the arrow also makes it appear that the constellation Hercules (the stag) is trying to outrun it.

p.s.
supposed to be the Goddess
Artemis, you must be mad
at my commands :-)

Άστρια said...

:))))))
τί σκέφτηκες για τον τρίτο μύθο!!!
πώς τα συνεδίασες;;;!!!

Ο Ηρακλής θα ζήλευε και η Άρτεμις επίσης!.. Και μπαλλόνια γελαστά;;!!
(πάντως εμένα με τη πρώτη ματιά, μου θύμισε Χριστούγεννα:)

dodo said...

michalis melidonis Καθένας με τον πόνο του...
Τhere is no hidden hint in the link to the hideous hind (γλωσσοδέτης).
άστρια Ακριβώς- Ρούντολφ ο τάρανδος σε μπαλόνι :-)

Mariela said...

Πολλά έχασα πάλι... θα ξαναπεράσω να τα δω με την ησυχία μου, πρέπει να λύσω προβλήματα στην ψηφοφορία...

dodo said...

mariela Με την ησυχία σου, εδώ θα είμαστε :-)
Καλή επιτυχία!