26 April 2011

DOWNTOWN FLOWER FIELDS

5 comments:

MelidonisM said...

"Ελευσίνια Μυστήρια"

Στο βωμό της Δήμητρας
τρία πιάτα πάω
καλά θα φάει η Θεά
Χαλί θα πάρει ο Χάρος

και πάνω του θα περπατώ
με το γαλάζιο μου παλτό!



Υ.Γ.
..Πολύ στυλάτη η παπαδιά,
θεοσεβής με καλυμένα τα μαλλιά :-)

...κι αυτές οι κηπουρικές
ετοιματζίδικες πατέντες,
τα flower fields που λες,
μου άνοιξαν την επιχειρηματική
μου όρεξη :-))

Mariela said...

Καλημέρα Ντοντούλη...
τα έχω δει αυτά να κυκλοφορούν, κιτς μου έκαναν αρχικά. Στη συνέχεια σε μια βεράντα μου φάνηκαν πιο συμπαθητικά...
τι άλλο θα δούμε στην αγορά!

dodo said...

michalis melidonis :-)

mariela Συμπίπτουμε: τα πρωτοείδα να πωλούνται και μού φάνηκαν όχι σκέτα κιτς, αλλά και θλιβερά. Ως διακόσμηση σε βιτρίνα καταστήματος, που τα είδα μετά, ήσαν σαφώς συμπαθητικότερα.

Margo said...

Μα στ' αλήθεια αυτά πωλούνται σε καταστήματα; Θλιβερό πραγματικά και ο τρόπος που το κρατά η γυναίκα είναι πολύ εύστοχος!

dodo said...

margo Ναι, πωλούνται! Πλαστική άνοιξη σπίτι σας- δεν χρειάζεται και πότισμα ;-)