19 April 2011

FOURTEEN

4 comments:

Mariela said...

Καλημέρα...
"είμαι μόνος, τόσο μόνος"
σκέφτηκε ο μικρός αστερίας, καθώς έκανε την καθημερινή του βόλτα στην αμμουδιά, εκείνο το πρωινό...

MelidonisM said...


*Κοίτα τ’ αστέρι (1) που κοιτώ
στα μάτια σου να κοιταχτώ
που έχω χρόνια να τα φιλήσω
Το βλέμμα σου το καστανό
το δάκρυ σου το γαλανό
πάλι να πιω και να μεθύσω

Sodade, sodade, sodade
που θα πει σε θυμάμαι
Sodade, sodade, sodade
μονάχη μου κοιμάμαι

Μη μ’ αγαπάς για μια ζωή
ξέρω κανένας δεν μπορεί
εύκολα φως μου να το κάνει
να μ’ αγαπάς και να με θες
για δεκατέσσερις (14) ζωές
και πάλι εμένα δεν μου φτάνει.

>> Youtube
...............................
Αφιερωμένο στον Πορτογάλη Μάρτη
που ακόμη θυμάμαι στο χάρτη

H.Constantinos said...

...ξέχασα και το αντιηλιακό των 14 βαθμών στον βυθό, άς πάω προς τον ίσκιο -συνέχισε φωναχτά πλέον ο μικρός αστερίας.

dodo said...

mariela :-)

michalis melidonis Ωραίες γυναικείες φωνές και οι δύο.

h.constantinos :-)))