16 May 2011

DOES IT HURT?

8 comments:

MelidonisM said...
This comment has been removed by the author.
MelidonisM said...

χαχα πονούν οι άντρες?
..........................
Με λιώνουν στην εντατική
γιατρός και μπαλαρίνα,
γιατί οντεν οδήγουνα
δάγκωνα λαμαρίνα
....................

Βρίσκομαι στην εντατική
κι ο θάνατος κοντά 'ναι
και λέει εκείνη
στους γιατρούς
τα μαύρα δε μου πάνε
...................
Βρίσκομαι στην εντατική
μου λένε δε γλυτώνω
έλα και πες μου σ' αγαπώ
να βγάλω το οξυγόνο
........................
Βρίσκομαι στην εντατική
το μαθε και γελούσε
και έφερε τούρτα με γλυκά
και τους γιατρούς κερνούσε
.....................
Βρίσκομαι στην εντατική
σαν το κερί θα σβήσω
πες μου μια λέξη μοναχά
το χάρο να νικήσω
......................
Βρίσκομαι στην εντατική
και αντί για να δακρύσει
"πέθανε να τελειώνουμε"
με έχεις ταλαιπωρήσει!


(>>Zervakis

Και μια δικιά μου
...................

Βρίσκομαι στην εντατική

Παλεύω με το Χάρο

Και αυτή 'πα στο κρεβάτι μας

Γλεντάει τον Κουμπάρο!!! :-))

H.Constantinos said...

Να είναι σύμπτωσις άραγες που επέστρεψα στην Αθήνα συγχρόνως, ακριβώς πάνω σ'αυτήν την πρέσσα;;!!

Πολλές απίστευτες συνέχειες έχασα, αλλά έχω πάθει πλάκα με την προηγούμενη interview!!!

dodo said...

michalis melidonis
""Alors sa veuve en gémissant, au gué, au gué
Coucha avec son remplaçant, au gué, au gué.


h.constantinos Α, εδώ είσθε- δεν μεταναστεύσατε οριστικώς σε εξωτική έρημο, με φοινικόδενδρα και αυτοκίνητες καμήλες;

MelidonisM said...

...Μια χήρα 20 χρονών με κάλεσε στο σπίτι και κάτσαμε και κλαίγαμε
κι οι δυό το μακαρίτη...

....
Μα πέτε τση σαν βγω απ' την κόλαση
να τρέξει να γλυτώσει,

την πρέσα αυτή κι ο γκόμενος
θα πάρουν δίχως δόσεις...

dodo said...

michalis melidonis :-)

H.Constantinos said...

Οχι, δυστυχώς... Πολύ δυστυχώς!

dodo said...

h.constantinos Άμα δεν πάμε εμείς στην έρημο, μήπως στο τέλος έρθει η έρημος να μάς βρεί εδώ;... :-(