06 May 2011

STRAIGHTAWAY*




















*Wiki has more

7 comments:

Νηνεμίας said...

....
τούβλο υπήρξα στη ζωή
ένα βαρύ κομμάτι
ποτέ μου δεν κατάλαβα
τω γυναικώ τα πάθη

πάντα στην άκρη πύργωνα
εστέλιωνα τα βάρη
ποτέ μου δεν με σύντραμε
ένα φιλί, μια χάρη

.......

dodo said...

Νηνεμίας :-))

Πού χάθηκε το χελιδόνι;

Νηνεμίας said...

Τράκαρε ιός το PC.
Ποστάρω με το μικιό
τση νύφης μου...
μα δε με κανει λογ-είν :-(

Νηνεμίας εκ λόγου σου, προσφάτου.
"Ιστολογική Νηνεμία" :-)

..Μην πολυρωτάς τους άντρες :-)
το PC μου παιξε μπάντες
το τουβλί μου δe φυσάει στο γιαπί...

dodo said...

Νημεμίας Ωχ, κακά μαντάτα: από την ιστολογική νηνεμία στην τεχνολογική τρικυμία· περαστικά σας!

Anonymous said...

Θα ήταν το αγαπημένο του Λένιν!

Νηνεμίας said...

@Ηλιογραφος :-)
και Προλέτκουλτ στα σέκοντς
με πρωτοπόρο τίτλο
"ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΑΡΥΑΤΙΔΑ"


@Dodo

Υπομονή σαν Άτλαντας
πίνω και το ελπίζω
το κάστρο μου να τρελαθεί
από γυναίκας ύδωρ


(δλδ να μπεί νερό στο κρασί μου :-)

καθώς ο Mister Straight εδώ προτείνει μια ασκησούλα για όσες αντιπαθούν τo fake και
τις βάτες, λατρεύουν δε
τη φυσική καλλιέργεια
των δελτοειδών μυών του ώμου.

Ας ακουστεί και ο Γυμναστής
μας ευλογεί σαν Μωυσής :-))

dodo said...

ηλιογράφος :-))

Νηνεμίας Επειδή τούβλα πρόχειρα δεν διαθέτω γιά την άσκηση, να σηκώνω κάτι άλλο; Liddell Scott? :-)

Εύχομαι να ανέρρωσε ο PC.