21 May 2011

THREE IS A CROWD

14 comments:

MelidonisM said...
This comment has been removed by the author.
MelidonisM said...

Φούσκωσα μπαλόνι μου
και φεύγω για τ' αδύνατο
αφήνω πίσω πλήθος φύλακές
Ας τους να μαλώνουν
την καρδιά μου δυναμώνουν
και τα αδέρφια μου
βουτάνε από ψηλά
α, τους περιμένει
μια βαρκούλα κει βαθιά
να τους πάει σε νησιά
μοναχικά

logia said...

μετά από πολύ σκέψη αποφάσισα οτι δεν θα ήθελα να είμαι σε κανενός τη θέση
τις βρίσκω όλες εξαιρετικά επικίνδυνες
θα ήθελα μόνο να είμαι σε κείνο το ιστιοφόρο με το λευκό πανάκι...

την καλημέρα μου

dodo said...

michalis melidonis Ωραία τα μοναχικά νησιά, φθάνει να έχουν ρεύμα και μιά γρήγορη σύνδεση ;-)

logia Καλή επιλογή!

MelidonisM said...

Παίρνω ένα πισήλατο, σερφάρω στο αδύνατο, κρατώ ποντίκι εν χειρί

πιάνo μελιδόνι, σχόλιο μου σ' ανταμώνει,
το έργο Dodo το 'χω ξαναδεί

Ήμουν ένα νιουμπάκι με αφελή καρδιά,
είχα τo ευλόγ μου, ταξιδιωτικό μου,
κι όλα έμοιαζαν σωστά.
έγινα δεκάξι, γκρέμισα την τάξη,
είχα μια ζωή μπροστά


...Aris Davarakis

Margo said...

Όλοι ετοιμάζονται για φούντο.. υπονοείς κάτι;)
Αυτός με το μπαλόνι μάλλον θα προσγειωθεί ομαλά! Τα πλεούμενα στο βάθος συνεχίζουν το ταξίδι. Πολύ περιεκτική ιστορία σε ένα ευφάνταστο σχέδιο!!!

dodo said...

michalis melidonis Το "νιουμπάκι" παίρνει πάραυτα θέση στο λεξικό! και ναι, τα νησιά τών dodoulis και σέκοντς μαζί φτιάχνουν αρχιπέλαγος ;-)

Όσο γιά τα δεκάξη, άκου τα- αν αντέχεις την ογδοντίλα ;-)

margo Δεν ήταν στις προθέσεις μου να τούς φουντάρω όλους· λες να με επηρέασε η δημοσιογραφική φλυαρία περί ελληνικής οικονομίας; :-(

MelidonisM said...

Ω μα τί λέτε στα 80s ανθίζουν
η πρώτες αναμνήσεις :-)
.............
Two's company; three's a crowd,
living parents in the clouds

.........
ωστε μεγαλώσαν ηλεφίλη,
αι e-μπέμπες,
πριν 5 χρόνια, Μάης ήτανε,
όταν συν-κινούσαμε τον πλουν,
Χρόνια μας Πολλά,
τα Ιστία Ψηλά! :-))

ξι said...

Three is a crowd ή τρεις κι ο κούκος, άραγε?? Εξαρτάται από την ιδιοσυγκρασία μάλλον.
ξι.

dodo said...

michalis melidonis Πότε πέρασαν πέντε χρόνια;;;! Θα έχουν σκουριάσει πιά οι κρίκοι στον ιστό, άντε να κατέβει η σημαία από εκεί επάνω...

ξι ... και από την περίπτωση: σε ένα γάμο, τρείς είναι μάλλον πολλοί· σε μιά συναυλία, τρείς κι ο κούκος είναι μάλλον λίγοι- άλλωστε, ένας κούκος μονάχος δεν φέρνει την άνοιξη ;-)

MelidonisM said...

Μιά σημαία είναι αυτή, ρίχτην
και ας πέσει χάμω
λογικό και ανθρώπινο,
το μυαλό ν' αναπαυτεί
να ξανανιώσει ρόδινο
και στην επιστροφή
να αγγίξει το απόγειο :-))

Υ.Γ.
εντωμεταξύ, θα μας έχεις βρει
αντικαταστάτη σου, να μην
τρέχουμε τώρα σε προγράμματα απεξάρτησης :-))

dodo said...

michalis melidonis Δεν ήρθε ακόμα η ώρα ;-)

Angeliki said...

Katapliktiko!!!!!

dodo said...

angeliki Thanks!