16 June 2011

There You Go!


γιά margo και michalis melidonis, που το πρότειναν ;-)

11 comments:

MelidonisM said...

απ' το πολύ το ΔΝΤού
έγινε ο σβώλος τάληρο
και αντί για την κομμώτρια
με τρέχει κουροψάλιδο

Mylopotamitis voskos kourevamenos


Υ.Γ.

σβώλος-τάληρο = σφίγγει ζωνάρι
= το σκαστό μου παξιμάδι :-)
.....
Yπάρχουν πρόβατα και στη Μύκονο;; :-)

dodo said...

michalis melidonis Στην τσέπη το είχες πάλι το τετράστιχο;! :-)

MelidonisM said...

:-) βιωματικό βλέπεις
κάθε καλοκαίρι
κουρεύομαι γλόμπος
μόνος μου με ψαλίδι και ξυράφι

Κι η κεφαλή μου νιώθει
δροσερά και ξένοιαστα
.............................
Απορώ σείς η γυναίκες
πώς αντέχετε τόσες
τρίχες κατακαλόκαιρο;;####

Mariela said...

Αντί να ψάχνει σπίτι κουρεύει πρόβατα.... μήπως θα πλέξει κι όλας;;;

H.Constantinos said...

Ναι, να πλέξει, να πλέξει!!

Margo said...

Χαχα το έκανε τελικά;)
Μιας και τα σχόλια έφτασαν μέχρι το πουλόβερ, να εξομολογηθώ πως φέτος πήρα μαλλί από το κούρεμα των προβάτων με σκοπό να φτιάξω μαλλί. Θυμάμαι τη γιαγιά μου που το έκανε και ήθελα να το αναβιώσω.
Καλό μεσημέρι σε όλους!

dodo said...

michalis melidonis Οι άνθρωποι δεν είμαστε μόνο τα μαλλιά μας.
Ούτε και τα αρνιά, νομίζω.

mariela Μία καλή, μία ανάποδη...

h.constantinos :-)

margo Λαμπρή ιδέα, θα ήθελα να δω φωτογραφίες!

pandave said...

That is great! I hope the sheep doesn't get too cold...

dodo said...

pandave They probably like a good hair cut every now and then ;-)

Gloomy said...

Αυτό ήθελα και εγώ να πώ :-

dodo said...

gloomy Αυτά να τα ακούουν όσοι και όσες... περουκώνονται επειδή δεν αντέχουν την "γυμνή αλήθεια" ;-))