01 August 2011

Ninth... and the travelling pet :-)

12 comments:

H.Constantinos said...

Γιατί δεν το βάζει στην τσάντα κι αυτό να μην την τραβολογάει από δώ κι από κεί...

Ωραίο το προηγούμενο, όντως ο αγροτουρισμός μπορεί να δημιουργήσει στερητικό σύνδρομο θάλασσας!
(Δεν νομίζω να παρομοιάζετε τους επιδιδόμενους σε αγροτουρισμό με γελάδια, αλλά δεν είμαι και σίγουρος, ποτέ δεν ξέρει κανείς με εσάς...)

MelidonisM said...

δεν επιτρέπονται τα κατοικίδια
λουράτα στα πλάνα
προτείνω αυτό
με ροδάκια, αιώρα και μπουρί
νερού

dodo said...

h.constantinos Πού να χωρέσει το τετράποδο μαζί με όλα τούτα;

Σε καμμία περίπτωση- σέβομαι τό ίδιο και τα γελάδια και τούς αγροτουρίστες... ;-)

michalis melidonis :-) Με τέτοια κομφόρ, πάει και dodo παρέα με το κουνάβι!

ξι said...

Πάλι καλά που δεν το πήγε σε ...ξενοδοχείο για ζώα (που τους κάνουν και μανικιούρ πεντικιούρ και παρέχουν και άλλα κομφόρ τύπου κούρεμα χτένισμα κτλ κτλ :-S )

ξι.

dodo said...

ξι Θα είναι πανάκριβα ;-)

Mariela said...

Κάτι μου φέρνει από Νταλί....

H.Constantinos said...

Ακριβώς, ακριβώς!! Τί υπέροχα αξεσουάρ γιά τον Νταλί!

Σεβασμός οπωσδήποτε, καλά είπα εγώ ότι ποτέ δεν ξέρεις...!

dodo said...

mariela Η... τεχνοτροπία;
:-)))

h.constantinos Ο Νταλί έχει αξιοπρέπεια!

Mariela said...

Η τεχνοτροπία κ α τ α π λ η κ τ ι κ ή!
μεγάλη παράλειψη από μέρους μου που δεν το ανέφερα....

dodo said...

mariela Αστειευόμουν :-)

Mariela said...

αλήθεια μου αρέσει το άσπρο πάνω στο μαύρο.... κάνει και σαν χαρακτικό!

dodo said...

mariela :-)