25 July 2012

DUCK A L' ORANGE


6 comments:

H.Constantinos said...

Αν και δεν έχω δοκιμάσει, ίσως είμαι και προκατειλημμένος, συνειρμικά με πάει προς την ατάκα του Οβελίξ: Χοιρινό με σάλτσα μέντας;; Καημένο ζώο...

Mariela said...

Εμένα πάλι είναι από τα αγαπημένα μου πιάτα, εκείνα που λίγες φορές έχω φάει, αλλά που μένουν στη μνήμη του ουρανίσκου ως κάτι εξαίσιο!!

MelidonisM said...

Τον Δούκα της Οράγγης
κυνηγούν δυο σαγκουίνια
τρέχει να λουστεί στον Γάγγη
με σοφιστικέ παπίνια

dodo said...

h.constaninos Μη φύγετε, σάς έχω καλύτερο μιά απ'αυτές τις ημέρες ;-)

mariela :-)

andrik Σ'ευχαριστώ πολύ, χαίρομαι!

michalis melidonis Πιό παλαβό από... σέκοντς είναι τούτο :-)))

Diana Laurencich said...

jajaj...qué bueno...ojalá que no lo alcancen pobre patito!!!

dodo said...

d...laurencich :-)